یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام شریفی / حاجی آباد

حوزه / امام جمعه شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه بنابر دیدگاه مقام معظم رهبری آن چیزی که سبب دشمنی دشمنان با انقلاب شده، حاکمیت سیاسی اسلام در ایران است، گفت: حاکمیت سیاسی یعنی مخالفت با ظلم و ظالم و یاری مظلوم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت السلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: اربعین یک حرکت خودجوش، کاملاً مردمی، برخاسته از عمق باور و ایمان، با سازماندهی طبیعی و درونی مردم، با پشتیبانی کاملاً مردمی و میزبانی محبان و عاشقان، با حفاظت مردمی، با نمادها و شعارهای متحد به طرف کربلا و امام است، که با این کیفیت هیچ نظیر و شبیهی ندارد.

وی افزود: حرکت اربعین اگر ترجمه دقیقی شود یک استغاثه جهانی برای ظهور منجی و دعوت از منجی بشریت حضرت بقیة الله الاعظم است.

امام جمعه حاجی آباد بیان کرد: برخورداری از روحیه انقلابی یکی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب دولت مردان است، این روحیه انقلابی یعنی ایستادگی و ثبات در اصول انقلاب اسلامی و پاسداری از آن، پاک دستی و ساده زیستی، یعنی عدالت خواهی و استکبار ستیزی.

حجت‌الاسلام شریفی عنوان کرد : روحیه انقلابی همان مرزبندی با دشمن، دفاع از اقتدار و امنیت ملی، اعتماد به مردم و صداقت، شجاعت در اقدام و آمادگی برای ایثار، برخورداری از سلامت اخلاقی و فکری و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است.

وی با بیان اینکه بنابر دیدگاه مقام معظم رهبری آن چیزی که سبب دشمنی دشمنان با انقلاب شده، حاکمیت سیاسی اسلام در ایران است، اظهار کرد: حاکمیت سیاسی یعنی مخالفت با ظلم و ظالم و یاری مظلوم.

وی تصریح کرد: مخالفت نظام اسلامی با دست درازی به منافع و منابع ملت‌ها، اعتقاد به کرامت همه انسان‌ها فارغ از رنگ و نژاد و منطقه، صلح و رفتار مسالمت آمیز با هر کشور و دولتی که بنای مخاصمه ندارد و بالاخره مهم‌ترین علت دشمنی آنان الگو شدن و پیشگامی و پیشرانی جمهوری اسلامی برای حرکت‌های مقاومتی در منطقه حساس غرب آسیا می‌باشد.

امام جمعه حاجی آباد ادامه داد: بعد از انقلاب پیشرفت‌های بسیار و کارهای خوبی در کشور صورت گرفته که باید قدر آن را بدانیم و با جدیت و امید و نشاط به راهمان ادامه دهیم، ما دوران خطرناک و سخت را پشت سر گذاشته‌ایم، بر بسیاری از مشکلات فائق آمده‌ایم بر مشکلات کنونی هم پیروز خواهیم شد و لذا نباید خسته و ناامید و افسرده شویم، راه‌ها همواره‌تر شده.

وی خاطرنشان کرد: امروز با اقتدار بیشتر و توانایی بهتری می‌توانیم نقایص را بر طرف کنیم، فقط باید به وظایفمان عمل کنیم، وظیفه ما حفظ وحدت، کار شبانه روزی و جهادی و خستگی ناپذیر و مراقبت از انقلاب و کمک به مردم خصوصاً اقشار ضعیف است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha