شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وزیر بهداشت

حوزه/وزیر بهداشت و درمان کشور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۳۷۰ آمبولانس و ۵۸ اتوبوس آمبولانس با هزار نفر همکاران وزارت بهداشت در پایانه‌های مرزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان در جمع خبرنگاران یاسوج، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: وزراء به نمایندگی از هیأت دولت به استان‌های مختلف سفر می‌کنند و ضمن بررسی مشکلات، پروژه‌های هفته دولت را افتتاح خواهند کرد.

وزیر بهداشت از تدابیر خوب این دولت برای سفر اربعین خبر داد و با بیان این‌که ۵۵ درصد زائران از مرز مهران و ۲۵ درصد از مرز شلمچه راهی کربلای معلی شده اند، گفت: حوزه بهداشت و درمان با راه‌اندازی دو بیمارستان مجهز در این دو پایانه خدمات خوبی به زائران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمارستان مهران ظرف ۹ ماه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۱۵۰ تخت افتتاح و به زائران کربلا خدمت‌رسانی می‌کند.

عین‌اللهی اظهار کرد: همچنین ۳۷۰ آمبولانس و ۵۸ اتوبوس آمبولانس با هزار نفر همکاران وزارت بهداشت از جمله ۱۲۰ پزشک متخصص و عمومی با امکانات خوب وارد پایانه‌های مرزی شده‌اند و کار خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند.

وی با توجه به احتمال گرمازدگی گفت: زائران در ساعاتی که اوج گرما زیاد است راهپیمایی نکنند تا گرمازده نشوند.

وزیر بهداشت با بیان این‌که سال گذشته در بهمئی قول افتتاح بیمارستان آن منطقه را دادیم گفت: این بیمارستان طی سفر هیأت دولت به استان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و امروز چندین پروژه در همان مرکز از جمله رادیوتراپی را افتتاح خواهیم کرد.

عین‌اللهی این را هم گفت که مردم استان کهگیلویه وبویراحمد برای درمان خود از استان خارج نشوند و همه امکانات در این استان وجود دارد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha