چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست خبری نوشت افزار ایرانی اسلامی مشهد

حوزه / بزرگ‌ترین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی، اسلامی از ۶ شهریورماه تا ۱۰ مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حسین ارجمند پور دبیر نمایشگاه ایران نوشت عصر امروز در نشست خبری بزرگ‌ترین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی شرق کشور در محل نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی، اظهار داشت: با توجه به اینکه درگذشته ۸۰ درصد تولیدات نوشت‌افزار تولیدات غربی به دانش آموزان و دانشجویان ارائه می‌شد، لذا مجمع نوشت‌افزار ایرانی (ایران نوشت) در کشور تشکیل شد و امروز با حضور ۱۲۰ تولید کننده، تلاش می‌کند تا بتواند در دو عرصه اقتصادی و فرهنگی مؤثر عمل کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ تلاش داریم به‌صورت هم‌زمان در کلان‌شهرها، توزیع نوشت‌افزار ایرانی را به یک جریان ملی تبدیل کنیم.

ارجمند پور بابیان اینکه یکی از ویژگی‌های ایران نوشت عرضه تولیدات ایران اسلامی منحصربه‌فرد است، گفت: نمایشگاه نوشت‌افزار هم‌زمان در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، قم، یزد و تبریز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسات ضریح آفتاب، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، آموزش‌وپرورش استان، سپاه پاسداران، شهرداری مشهد، مجمع ایران نوشت و مرکز ارتباطات رسانه‌ای آستان قدس رضوی از جمله نهادهای همکار در برگزاری نمایشگاه ایران نوشت هستند.

علی مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی نیز در این نشست، یادآور شد: اطلاع‌رسانی و برگزاری مسابقه با موضوع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، همچنین استفاده از تشکل‌های دانش‌آموزی، ویژه‌برنامه‌های دانش‌آموز محور و دعوت گروهی از آن‌ها برای تهیه و آشنایی با نوشت‌افزار ایرانی از جمله برنامه‌ها و رویکردهای آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در این نمایشگاه خواهد بود.

گفتنی است نمایشگاه ایران نوشت از ۶ شهریور تا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی در جوار حرم رضوی از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ میزبان زائران و مجاوران خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سجاد یعقوبی خوافی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    سلام این حسین ارجمندپور دایی من است ‌. ایول
  • ضرابی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    نمایشگاه جمعه بازهست؟
  • حسین IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    2 1
    آقای ارجمندترین لوازم التحریر سطح شهر از نمایشگاه شما ارزانترومناسب تر می‌فروشند بدون ده درصد تخفیف شما.....موید باشید
  • زینب IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    سلام بله لوازم التحریر سطح شهر بدون تخفیف مناسب تر هست