چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
زرندیه

حوزه/ دوره پژوهشی_فرهنگی بصیرت رسانه ویژه خواهران طلبه مدرسه علمیه کوثر زرندیه و مبلّغین این شهرستان در این مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، دوره پژوهشی_فرهنگی بصیرت رسانه ویژه خواهران طلبه و مبلغین مدرسه علمیه کوثر زرندیه از امروز به مدت یک هفته به صورت ۱۲ ساعت حضوری و ۳ ساعت مجازی با حضور خانم زهرا همایون و عذرا مؤذنی و خانم مریم تیموری، مدرّس رسانه و فضای مجازی این شهرستان برگزار شد.

در ابتدا این جلسه خانم تیموری به معرفی و بیان اهداف دوره پرداخت، سپس اساتید دوره خانم‌ها تیموری، همایون و مؤذنی به بیان مباحثی در مورد آشنایی با ارکان فضای مجازی، سطوح حاکمیت و هفت شرکت صهیونیستی سرمایه دار فضای مجازی، فرهنگ فناوری، شبکه ملی اطلاعات. بیانات امامین انقلاب در خصوص رسانه پرداختند.

خانم همایون خاطرنشان کرد: کشور ما در خصوص مسائل نظامی کاملا مستقل و قدرت منطقه است، اما متأسفانه در خصوص فضای مجازی در حاکمیت استقلال نداریم، مگر شبکه ملی اطلاعات در کشور راه‌اندازی شود تا بتوانیم هاب منطقه شویم.

وی افزود: برای این کار نیاز است علاوه بر برگزاری دوره‌های سواد رسانه با محوریت بیانات امامین انقلاب، کتب و مقالاتی هم در این راستا تدوین شود.

سپس خانم موذنی اظهار کرد: باید مواظب بود در دوره‌های برگزار شده، سواد رسانه یونسکویی تدریس نشود که متاسفانه شاهد این کوتاهی هستیم، علاوه بر این بسیاری از کتاب‌های تألیف شده با محوریت سواد رسانه یونسکویی به خورد فرزندان این خاک و بوم داده می‌شود، امید است با برگزاری چنین دوره‌هایی گفتمان سازی و مطالبه‌گری صورت گیرد و به‌زودی شاهد شکل‌گیری معماری درست اینترنت و به‌دنبال آن شبکه ملی اطلاعات باشیم.

در پایان خانم مؤذنی شرایط برگزاری آزمون را متذکر و تأکید کرد به قبول شدگان گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

برگزاری دوره پژوهشی _ فرهنگی بصیرت رسانه ویژه طلاب زرندیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha