دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ کارشناس مذهبی گفت: دشمنان دین اسلام با سرگرم کردن مردم به حواشی و مسائل جزئی، قصد دارند انگیزه استکبار ستیزی و مقابله با جریان کفر را در آن‌ها از بین ببرند تا به اهداف شوم خود، یعنی تسلط بر مسلمانان دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام فتاح سوادکوهی کارشناس مذهبی، روز گذشته در مراسم عزاداری ایام ماه صفر که در جمع طلاب مدرسه علمیه تخصصی ریحانة الرسول (س) جویبار و عموم بانوان برگزار شد، ضمن اشاره به اهداف والای امام حسین(ع) در قیام کربلا، اظهار داشت: امام در خطبه‌های خود، به اهداف قیام اشاره کردند که مهم‌ترین آن‌ها، امر به معروف و نهی از منکر بود، با بررسی و تحلیل اوضاع حکمرانی در آن دوران می‌توان گفت بزرگترین منکر آن جامعه، حکومت ظالمان و فاسقان بر امت اسلامی بود.

وی با اشاره به مظلومیت امام و عدم همراهی مردم با ایشان، اظهار کرد: حضرت، مردم را برای احیای اسلام ناب محمدی و نجات جامعه از دست حکمرانان فاسق و ناصالح به یاری طلبیدند، اما این فریاد شنیده نشد و خیل عظیمی از مردم فریب مکر و حیله حاکمان ظالم را خوردند.

حجت الاسلام سوادکوهی با اشاره به جامعه امروز و تطبیق آن با دوران امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: دشمنان دین اسلام با سرگرم کردن مردم به حواشی و مسائل جزئی، قصد دارند انگیزه استکبار ستیزی و مقابله با جریان کفر را در آن‌ها از بین ببرند تا به اهداف شوم خود، یعنی تسلط بر مسلمانان دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اهمیت مسئله دشمن شناسی، آگاهی به دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن، اظهار کرد: ما امروز در حال تجربه نوعی از جنگ نرم یا همان جنگ ترکیبی هستیم.

این کارشناس مذهبی یادآور شد: در جامعه معاصر، مهم‌ترین و بزرگترین منکر همین دشمنان هستند که هر روز با نقشه جدید در پی سرگرم کردن مردم به امور بی‌اساس و دور کردن آن‌ها از اهداف والای انسانیت هستند و لذا باید برای رهایی از این سیاهی بازار، به هر شکلی به اهل بیت(ع) که منبع نور و هدایت هستند، وصل باشیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha