شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موسسه فاطمه الزهرا(س) اصفهان

حوزه/ کلاس‌های دانش افزایی و مهارتی ویژه تابستان ۱۴۰۲ در موسسه آموزش عالی فاطمةالزهرا(س) اصفهان برگزار شد.

عفت رمضانیان مدیر موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا(س) اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در اصفهان، از برگزاری کلاس‌های دانش افزایی و مهارتی مهدویت، تدبر، تجوید، انتخاب آگاهانه و مکالمه عربی در تابستان ۱۴۰۲ در موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) خبر داد و اظهار داشت: کلاس مهدویت با حضور حجت الاسلام علی محزونیه در ۱۲ جلسه با حضور طلاب و دانش آموختگان برگزار شد.

وی افزود: سر فصل‌های دوره مهدویت، معرفی منابع مطالعاتی و کتب مهدوی، سیر مطالعاتی کتاب نگین آفرینش، بررسی شبهات مهدوی، آشنایی با گروه‌های انحرافی می‌باشد.

مدیر موسسه آموزش عالی فاطمةالزهرا (س) اصفهان گفت: دوره تدبر با حضور مینا سادات حسینی در ۱۲ جلسه ویژه طلاب سطح دو، سه و چهار برگزار شد و سوره‌های مبارکه مطففین، انفطار، تکویر، عبس و صف در این دوره تدریس و مورد تدبر قرار گرفت.

وی اظهار کرد: دوره تجوید با حضور لیلا بابازاده در ۱۲ جلسه ویژه طلاب سطح ۲ برگزار شد که در این کلاس دانش‌افزایی با محوریت کتاب حلیه القرآن طلاب با قواعد تجوید از جمله: مخارج حروف و لهجه عربی، صفات حروف، احکام نون ساکنه واحکام میم ساکنه به‌کسب مهارت پرداختند.

خانم رمضانیان گفت: دوره انتخاب آگاهانه با تدریس حجت‌الاسلام روح الله صادقی در ۱۲ جلسه ویژه طلاب مجرد برگزار شد که مباحث مطرح شده در این دوره انگیزه‌های صحیح و غلط ازدواج، فرمول ترک عشق، فواید ازدواج، عدم علاقه به ازدواج و رفع آن و موانع ازدواج بود.

وی گفت: کلاس مکالمه عربی با تدریس کتایون دوستی در ۱۲ جلسه در ۲ سطح مقدماتی و متوسطه، که سطح مقدماتی(ترم ۱) با محوریت کتاب العربیۀ للیافعین و سطح متوسطه (ترم ۲) با محوریت کتاب صدی الحیاۀ برگزار شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha