پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
موکب

حوزه/ فعالیت خدمات رسانی موکب شهدای مدافع حرم اوقاف استان بوشهر در مرز شلمچه به زائرین اربعین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، فعالیت خدمات رسانی موکب شهدای مدافع حرم اوقاف استان بوشهر در مرز شلمچه به زائرین اربعین آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در مرز شلمچه کنار پارکینگ عمومی ۵۰ هکتاری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: موکب شهدای مدافع حرم از اول شهریورماه ایجاد شده و تا ۲۰ شهریور ماه پذیرای زائرین حسینی در مرز شلمچه است.

وی افزود: موکب شهدای مدافع حرم بوشهر در مرز شلمچه با همکاری اوقاف کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده که این موکب با مدیریت اوقاف و امور خیریه استان بوشهر استقرار یافته و روزانه از ۲۲ هزار زائر اربعین حسینی در وعده‌های مختلف پذیرایی می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به پذیرایی ۱۲ هزار زائر در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام، تصریح کرد: ۶ هزار نفر در وعده ناهار، ۳ هزار نفر صبحانه و ۳ هزار نفر شام در شبانه‌روز در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف بوشهر در مرز شلمچه پذیرایی می‌شوند.

حجت الاسلام اسماعیل‌پور از اسکان ۵۰۰ نفر در موکب اوقاف بوشهر خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این ۱۰ هزار زائر در دیگر اوقات به‌صورت سرپایی مواد غذایی شامل آب معدنی، چای، کیک، هندوانه، خرما و دیگر ملزومات در اختیار آنان قرار می‌گیرد و اسکان ۵۰۰ زائر با برپایی چادر و سوله همراه با وسایل سرمایشی فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha