یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موکب آستان مقدس

حوزه/ جمعی از معاونان عتبه امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام با حضور در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در عمود۱۰۸۰ ضمن بازدید از روند خدمت رسانی این موکب به زائران امام حسین علیه السلام، با مدیر این موکب دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هادی محمودنژاد، مدیر موکب آستان مقدس در این دیدار ضمن بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این موکب گفت: همان گونه که وجود مقدس حضرت امیرالمومنین علیه السلام برای همه ما اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد عتبه مقدس و آستان آن حضرت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به استقبال خوب همه مذاهب و ادیان گوناگون از اربعین حسینی افزود: ما همه ساله شاهد حضور افراد مختلف از ادیان و مذاهب گوناگون اعم از مسیحی و… در این راهپیمایی عظیم هستیم که نشان از تاثیرات عمیق سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در همه انسان ها از هر قوم، نژاد و مذهب می باشد.

محمودنژاد با بیان اینکه ازدحام زوار در حرم امیرالمومنین علیه السلام چشمگیر و بی نظیر بود تاکید کرد: این جمعیت عظیم مشتاقانه به حرم حضرت علی علیه السلام در نجف می آیند تا اذن گرفته و راهی کربلای معلی شوند.

معاون فرهنگی عتبه امام علی علیه السلام نیز در این دیدار با اشاره به استقبال خوب زوار از موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: تشکر می کنم از خدام ایرانی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها که چنین بزرگوارانه و خالصانه به زوار امام حسین علیه السلام خدمت رسانی می کنند و من نیز حتما نزد مولایمان امیرالمومنین علیه السلام دعاگوی همه آنان خواهم بود.

وی به بیان حال و هوای موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها پرداخت و افزود: وقتی وارد این موکب شدم شاهد خدمت رسانی خوب و اخلاق نیکوی خادمان محب اهل بیت علیهم السلام بودم و از خدای متعال می خواهم که این توفیقات را روزافزون کند.

معاون فرهنگی عتبه امام علی علیه السلام در ادامه به اهمیت ارتباط و تعامل این عتبه با آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) پرداخت و خاطرنشان ساخت: برنامه های زیادی برای ارتباط و همکاری بین آستان های مقدس امام علی و حضرت معصومه علیهماالسلام در نظر گرفته شده است و من ضمن سفری که به قم داشتم و به زیارت این بانو رفتم در جلسات مختلف بر این تعامل و همکاری بین دو آستان مقدس و بین حوزه های علمیه قم و نجف تاکید داشتم که امیدوارم در آینده روز به روز این ارتباطات و تعاملات بیشتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha