یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طرح مسجد محور خدمات همدان

حوزه / فرماندار همدان با بیان اینکه ایجاد یأس و ناامیدی در دستور کار دشمنان نظام است، گفت: ایمان و امید بهترین راهبرد در برابر سیاه‌نمایی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان در ادامه برنامه مسجد محور خدمت، شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد جامع همدان با اشاره به اینکه در دومین سال خدمت دولت مردمی هستیم و در طی این دوسال کارهای قابل توجهی انجام شده است، اظهار داشت: دولت با شرایط سختی کار خود را آغاز کرد و در حوزه اشتغال، مسکن، تورم و روابط خارجی با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه ایجاد یأس و ناامیدی در دستور کار دشمنان نظام است، گفت: ایمان و امید بهترین راهبرد در برابر سیاه‌نمایی دشمن است.

مخفی، با اشاره به رفع مشکلات تنش آبی در همدان، اظهار کرد: با پیگیری جدی استاندار همدان و عنایت ویژه رئیس جمهور، با اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در یک اقدام جهادی مشکل ۱۷ ساله تنش آبی و قطع مکرر آب در همدان حل شد.

وی افزود: تصفیه خانه اختصاصی خط انتقال آب در کمتر از یکسال احداث شد و اکنون ۱۰۰۰ لیتر در ثانیه آب به همدان منتقل می‌شود که نصف آب شهر همدان از این طریق تأمین می‌شود.

فرماندار همدان، با تأکید بر اینکه مسئله سلامت اولویت دیگری بود که در همدان با آن مشکل داشتیم، خاطرنشان کرد: این موضوع نیز مورد توجه دولت مردمی قرار گرفت و بیمارستان اکباتان با تخصیص هزار میلیارد تومان اعتبار طی دوسال گذشته ساخته و تجهیز شد و امروز آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: اختصاص ۱۵۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، احداث شهرک پرواز و بیمارستان هزار تخت خوابی در ۱۳ هکتار با سرمایه گذاری اولیه ۳ هزار میلیارد تومانی بانک ملی، از جمله برنامه‌های در دست اقدام است.

مخفی، با اشاره به اینکه مسئله مسکن از مهم‌ترین مشکلاتی است که در همدان با آن روبرو هستیم، اظهار کرد: ۱۱هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز و ۶ هزار واحد مسکن محرومان احداث خواهد شد که اثر قابل توجهی در بازار مسکن همدان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فقدان کمربندی به ترافیک شهری همدان دامن زده است، گفت: کنار گذار غربی به‌طول ۲۷ کیلومتر در حال احداث است که ۸۵ درصد پیشرفت دارد و در تلاشیم تا پایان سال این طرح را به بهره‌برداری برسانیم.

فرماندار همدان، یادآور شد: فاز اول شهرک صنفی، صنعتی بوعلی ۲، با ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خصوصی احداث و افتتاح شد که با انتقال بنکداران، به بزرگترین مرکز توزیع کالا در غرب کشور تبدیل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات و طرح‌های قابل توجهی در همدان و سایر نقاط کشور توسط دولت در حال اجرا و بهره‌برداری است، اظهار کرد: وظیفه داریم با خدمت به مردم عملا امید آفرینی کنیم.

در ادامه فرماندار همدان ضمن گفت‌وگو با تعدادی از نمازگزاران، پاسخگوی سوالات و شنونده پیشنهادات آنها شد و نسبت به مسایل و مشکلات مطرح شده توسط نمازگزاران دستور پیگیری داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha