شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1106034
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
نوای ارادت

حوزه / مجتمع آموزشی البرز با همکاری مؤسسه نوای ایرانیان نخستین سوگواره با عنوان نوای ارادت، استعدادیابی در زمینهٔ مدیحه‌سرایی، چاوشی خوانی و روایت گری را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، نخستین سوگواره نوای ارادت، مدیحه‌سرایی، چاوشی خوانی و روایتگری باهدف گسترش، شناسایی و تعامل بیشتر با مداحان، چاوش‌خوانان و روایتگران برگزار می‌شود.

این سوگواره در دو بخش کلی و خاص برگزار می‌شود، در بخش موضوعات کلی شهادت، ولایت‌پذیری، فرهنگ و معارف اسلامی و انقلابی، سیره و سبک زندگی اهل‌بیت (ع) و خانواده شهیدان پیش‌بینی‌شده است.

همچنین موضوعات خاص سوگواره نوای ارادت عبارتند از، کرامات و سیره عملی حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع)، منتظران ظهور، عصر انتظار، فرهنگ ایثار و شهادت و خاطرات جانبازان و آزادگان است.

این سوگواره با حمایت و همکاری نهادهای مختلف استان خراسان رضوی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش‌وپرورش، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، صداوسیما، آستان قدس رضوی، شهرداری برگزار می‌گردد.

آخرین‌مهلت ارسال آثار برای شرکت در این رقابت ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۲ است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در فضای مجازی به شماره ۰۹۰۵۲۰۲۱۸۰۰ ارسال نمایند و در صورت هرگونه سؤال با شماره ۰۹۱۵۵۱۳۴۳۵۹ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha