دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد حاجی‌زاده

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: از خدمت‌رسانی تمامی خادمان در این قرارگاه تقدیر و تشکر می‌کنم که خالصانه در خدمت زائران اباعبدالله هستند.

احمد حاجی‌زاده در حاشیه بازدید از قرارگاه مردمی اربعین قم در امامزاده شاه جمال (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: قرارگاه اربعین امسال کار ارزشمندی که کرده است مردمی‌کردن خدمات‌رسانی به زائران است و این بالاترین کاری است که می‌توانست از سوی این قرارگاه انجام شود.

وی ادامه داد: هر جایی که مردم وارد شدند به‌خوبی عمل کرده‌اند و از مسئولان پیشی گرفته‌اند و امیدوارم این حرکت تداوم پیدا کند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: حسینیه‌ها، منازل مسکونی و مراکز زیارتی در اختیار تشکل‌های مردمی قرار گرفت تا در اختیار زائران قرار بگیرد به‌هرحال شهر قم در مناسبت‌های مختلف میزبان میلیون‌ها زائر است که می‌تواند این حرکت مردمی در این مناسبت‌ها هم انجام شود.

تقدیر معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از خدمت‌رسانی خادمان قرارگاه اربعین

وی ابراز داشت: در شهر قم هم به‌مانند مردم عراق که میزبان خوبی برای زائران اباعبدالله هستند این سنت و رویه مهمان‌داری و خدمت به زائران باید رواج پیدا کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تأکید کرد: از خدمت‌رسانی تمامی خادمان در این قرارگاه تقدیر و تشکر می‌کنم که خالصانه در خدمت زائران اباعبدالله هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha