شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرادبکی

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه، گفت: ارتش بصیر و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران و فرماندهی انتظامی، سازمان‌های اطلاعاتی و بسیج، تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب و شهدا صیانت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه، عصر امروز در یادواره شهدای نیروی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت سالگرد شهادت خلبان شهید محمد نوژه که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، اظهار داشت: امروز به‌برکت ولایتمداری، صاحب عزت حسینی شده‌ایم و به جهانیان و یزیدیان زمان نشان دادیم که در جهت صیانت از دین اسلام همانند مولای خود آماده به مسلخ رفتنیم.

وی با تأکید بر اینکه گواه این ادعا هزاران شهید سروقامت از جمله هشت هزار شهید استان همدان است، گفت: امام حسین(ع) و یاران شان، چنان بر تارک تاریخ درخشیدند و جاودانه شدند که به هیچ عنوان فراموشی و غبار فراموشی بر سلحشوری آنها نخواهد نشست.

امیر سرتیپ دوم خلبان مرادبکی، با بیان اینکه عاشورا فراموش شدنی نیست و شور و عشق اهل بیت(ع) در سینه شیعیان ابدی است، خاطرنشان کرد: عاشورا ثمره درخت دین است، دینی که ریشه آن در بعثت پیامبر اکرم(ص) بوده و تنه قدرتمند آن غدیر است.

وی با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری این مراسم علاوه بر زنده نگهداشتن یاد شهدا، این است که رشادت‌های ایثارگران و شهدا یادمان نرود، اظهار کرد: برای هر آنچه که اکنون داشته و در آینده نصیبمان خواهد شد، مدیون شهدا و خانواده شهدا و جانبازان هستیم.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه، یادآور شد: ارتش بصیر و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران و فرماندهی انتظامی، سازمان‌های اطلاعاتی و بسیج، تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب و شهدا صیانت خواهد کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha