یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در بیانیه‌ای آورده است: از همه مردم ولایتمدار استان و آرزومندان زیارت کربلا دعوت می‌کنیم با حضور در مراسم راهپیمایی روز اربعین، آفریننده‌ حماسه‌ای دیگر از جنس ایثار و عشق به سید و سالار شهیدان باشند، تا با کاروان جا ماندگان اربعین حسینی که به حقیقت این راهپیمایی بزرگ ادامه راه شهیدان به‌خصوص مدافعان حریم آل الله است، همراه شوند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش از عاشقان ولایت برای حضور در راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الحسین(ع) و اصحاب الحسین

یک بار دیگر نام حسین(ع) این زنده همیشه تاریخ در دنیا طنین انداز شد، نامی که حاکمان جور او را در سال شصت و یک هجری به شهادت رساندند و به خیال باطل خویش می‌اندیشیدند که خاموش شود، اما در سرزمین کربلا حیات جاودانه یافت و پس از آن هر انقلابی که به اسم آزادیخواهی، ظلم ستیزی، مقاومت و بیداری رقم خورد، بی‌شک الهام گرفته از قیام خونین عاشوراست و عاشورا امتداد خط سرخ شهادت شد.

نوای نینوائیان در آسمان اربعین طنین انداز است و خیل عظیم مشتاقان وصال محبوب، رهسپار زیارت ۷۲ لاله‌ سرخ صحرای کربلا هستند و کوچه پس کوچه‌های شهر و دیارمان لبریز از ترنم اشک شوق و حسرت شیفتگان جامانده از کاروان زائران کربلای معلّاست که آماده‌ حضور در مراسم اربعین در شهرستان‌های استان هرمزگان هستند.

چون می‌دانیم که عاشقان حسینی همانند ما جاماندگان دلسوخته، در آرزوی پیوستن به رهپویان اربعین هستند از همه مردم ولایتمدار استان و آرزومندان زیارت کربلا دعوت می‌کنیم با حضور در مراسم راهپیمایی روز اربعین، آفریننده‌ حماسه‌ای دیگر از جنس ایثار و عشق به سید و سالار شهیدان باشند، تا با کاروان جا ماندگان اربعین حسینی که به حقیقت این راهپیمایی بزرگ ادامه راه شهیدان به‌خصوص مدافعان حریم آل الله است، همراه شوند.

وعده دیدار در شهرستان بندرعباس روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ساعت ۱۶:۳۰ بعد از ظهر از امامزاده سید مظفر(ع) به سمت مسجد جامع بندرعباس می‌باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha