یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محفل بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ قرآن آموزان و دختران قرآنی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با ایام اربعین حسینی پویش عزای «سه ساله دشت کربلا» حضرت رقیه سلام الله علیها را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در راستای ترویج فرهنگ خانواده عاشورایی و آشنایی دختران کودک و نوجوان با اسلوب‌های سبک زندگی حسینی و آداب تربیت فرزندان عاشورایی همزمان با ایام اربعین حسینی پویش «عزای سه ساله دشت کربلا » حضرت رقیه(س) را برگزار کرده است.

در این پویش پنج روزه دختران فراگیر مرکز در گروه های سنی نونهال، کودک و نوجوان از برگزاری مراسم عزاداری «سه ساله دشت کربلا» در کلاس گزارشی به صورت کلیپ، عکس، فیلم با ذکر نام کلاس و استاد به شناسه @parvareshi_h ارسال کردند و آثار برگزیده در کانال هیئت قرانیان قرار داده شد.

مشارکت همه فراگیران کلاس دربرنامه، انجام تمامی برنامه اعم از سخنرانی، مداحی، شعرخوانی از سوی فراگیران از شرایط حضور در این پویش بود.

توانمندسازی فراگیران در راستای برنامه‌ریزی اجرا و انجام برنامه‌های فرهنگی مذهبی، ترویج فرهنگ عاشورایی، تقویت مهارت‌های تولید محتوا در فضای مجازی از سوی فراگیران و تقویت مهارت‌های‌ تلاوت ، قرائت، مداحی و همچنین انتقال درست مفاهیم و معارف تاریخی واقعه عاشورا و معرفی شخصیت امام حسین(ع)،خانواده، اصحاب و همراهان ایشان به نسل کودک و نوجوان و افزایش اثرگذاری انتقال پیام به دلیل تاثیر پذیری نسل کودک و نوجوان از گروه هم سالان از مهم ترین اهداف برگزاری این پویش بود.

اهدای جوایز معنوی و هدایای متبرک به برگزیدگان از دیگر برنامه ها و اهداف برگزاری این پویش بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha