دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اربعین همدان

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه به رسم هر ساله همایش جاماندگان اربعین حسینی در روز اربعین برگزار خواهد شد، گفت: این همایش در سراسر استان همزمان با روز اربعین با حضور عزاداران حسینی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه به رسم هر ساله همایش جاماندگان اربعین حسینی در روز اربعین برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این همایش در سراسر استان همزمان با روز اربعین با حضور عزاداران حسینی برگزار می‌شود.

وی به تشریح زمان و مکان این برنامه در شهر همدان پرداخت و گفت: همایش جاماندگان اربعین حسینی در شهر همدان با عنوان "جای ما خالی" روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح در میدان امام خمینی(ره) آغاز و پیاده روی عزاداران از ساعت ۱۱:۳۰ به سمت حرم امامزاده عبدالله(ع) شروع می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، با بیان اینکه سخنران این مراسم نماینده ولی فقیه در استان همدان خواهد بود، اظهار کرد: در طول مسیر پیاده روی موکب‌هایی با همکاری اصناف به جهت پذیرایی و ایستگاه‌های فرهنگی به منظور توجه به مسائل فرهنگی تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز مسیرهای جاماندگان اربعین مشخص شده و جاماندگان از حضور در پیاده روی اربعین می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha