یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، همکاری و تعامل نمایندگان طلاب را مثال‌زدنی یاد کرد و اظهار داشت: ان شاءالله سلسله جلسات ما با طلاب و فضلای این استان در قم ادامه خواهد داشت و امید هست بخواست الهی مؤثر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، در گفت‌وگوی تلفنی حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان بر استمرار برگزاری جلسات طلاب و فضلای این استان و همچنین استمرار سلسله جلساتی با نمایندگان طلاب تأکید شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بحمدالله نمایندگان طلاب استان سمنان، نمایندگانی انقلابی بوده و در خدمت به طلاب و فضلا، تلاش وافری دارند.

وی همکاری و تعامل نمایندگان طلاب را مثال‌زدنی یاد کرد و اظهار داشت: ان شاءالله سلسله جلسات ما با طلاب و فضلای این استان در قم ادامه خواهد داشت و امید هست بخواست الهی مؤثر قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نیز در این گفت و گو، نمایندگان طلاب استان سمنان را مانند سایر نمایندگان طلاب و فضلای مجمع، انقلابی و ولایتمدار توصیف کرد و گفت: برخی از برنامه های نمایندگان طلاب و فضلای استان ویژه نخبگان سمنان قابلیت اجرا برای سایر طلاب و فضلای نخبه در دیگر استان ها را دارد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ضمن تشکر از هماهنگی و همراهی مجمع نمایندگان سمنان با حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، از نماینده ولی فقیه در استان برای حضور در مجمع نمایندگان طلاب و فضلا دعوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، در پایان این گفتگو از حمایت ها و پشتیبانی های حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نسبت به فعالیت نمایندگان  طلاب و فضلای استان سمنان در برنامه های درون استان و جلسات در قم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha