جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کتائب سیدالشهدا

حوزه/ دفتر روابط بین الملل گردانهای مقاومت اسلامی عراق سیدالشهدا از رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده سپاه قدس به دلیل پشتیبانی و حمایت از زوّار و مراسم اربعین حسینی تقدیر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، پس از برگزاری با شکوه مراسم اربعین حسینی تولیت آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) اعلام کرد که در اربعین امسال ۲۲ میلیون و ۱۹ هزار و ۱۴۶ نفر شرکت کردند.

این مراسم در امنیت کامل همراه با خدمات رسانی ۲۴ ساعته به تمام زوار اربعین حسینی انجام شد. در این مراسم با شکوه دو کشور ایران و عراق از ماه‌ها قبل با یکدیگر در سطح مردمی و دولتی هماهنگی و همکاری داشتند و حالا بعد از برگزاری این مراسم با شکوه میلیونی و بی نظیر طرف‌های ایرانی و عراقی از مردم تا مسئولین گرفته در اقدامی متقابل از یکدیگر بابت همکاری و پشتیبانی‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر می‌کنند که این اقدام در ایجاد مودت و وحدت بیشتر برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم معنوی در سال‌های آینده تاثیر گذار خواهد بود.

در همین راستا، دفتر روابط بین الملل گردان‌های مقاومت اسلامی عراق (سیدالشهدا) در جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای از ملت ایران و عراق و رهبر انقلاب اسلامی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی تشکر و قدر دانی کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

این دفتر از زحمات ملت عراق و ایران به نمایندگی حضرت آیت الله عظمی سید علی خامنه‌ای مقام معظم رهبری و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس به خاطر تلاش‌هایی که در پشتیبانی همه جانبه از مراسم موفقیت آمیز زیارت اربعین انجام دادند تقدیر و تشکر می‌نماید.

دفتر روابط بین الملل گردان‌های مقاومت اسلامی عراق سیدالشهدا در جمهوری اسلامی ایران، از تمام پشتیبانی‌ها و خدمات صورت گرفته و حمایت کامل از همه عراقی‌ها و تسهیل امور برای تمام کسانی که به زیارت اربعین می‌آیند تقدیر و قدر دانی می‌کند.

حسن العبادی، مسئول دفتر فرهنگی کتائب سید الشهدا در جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha