پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: در آستانه سالگرد فتنه براندازی نظام اسلامی همه جبهه باطل هماهنگ شده که شاید بتواند بار دیگر برای چند روز هم که شده ایران اسلامی را به آشوب بکشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امروز در خطبه های نماز جمعه شهر عالیشهر گفت: در زیارت اربعین نکات مهم و قابل توجهی هست که باید به عنوان یک درس مهم به آنها توجه کنیم. امام صادق علیه السلام کسانی که با هم متحد شدند برای به شهادت رساندن امام حسین علیه السلام را افرادی می‌داند که دنیا طلب بودند و آخرت خود را به دنیای پست فروختند و از هواهای نفسانی خود پیروی کردند.

امام جمعه عالیشهر ادامه داد: این خطر برای همه ما وجود دارد که اگر چرب و شیرین دنیا برایمان مهم باشد در مواقع حساس برای حفظ دنیا و رسیدن به شهوات آن حتی حاضریم به جنگ امام زمانمان هم برویم؛ امام علی علیه السلام می‌فرماید قیمت و ارزش شما بهشت است مبادا به کمتر از آن به چیز دیگری خود را بفروشید.

امام جمعه عالیشهر بیان کرد: امروز کسانی هستند که دین خود را به دنیای فانی فروخته‌اند. شیطان سعی می‌کند ما را گام به گام به سمت خودش بکشاند؛ باید آگاه باشیم.

وی به ۱۷ شهریور سال ۵۷ و قتل عام مردم توسط رژیم شاه اشاره کرد و گفت: در ۱۷ شهریور ۵۷ قتل عام مردم عزیز توسط رژیم شاه انجام شد و هزاران نفر بی‌گناه شهید و مجروح شدند اما از مقاومت آنها کاسته نشد و توانستند با استقامت رژیم شاه را سرنگون کنند، امروز هم استقامت در مقابل دشمن چاره کار است.

حجت الاسلام حمیدی نژاد در ادامه به تمجید و تقدیر رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم به خاطر عملکرد دو ساله دولت پرداخت و ابراز داشت: این بزرگترین مدال افتخار است. اینکه رهبر معظم به بیان عملکرد مثبت دولت می‌پردازند نشان از رضایت ایشان از است. در زمینه اقتصاد اتفاقات خوب و مثبتی انجام گرفته که آینده‌اش در سفره مردم ظاهر خواهد شد از جمله رشد اقتصادی در صنعت که قبلاً منفی بوده، کاهش نقدینگی، رشد صادرات کالا، تقویت نظام مالیاتی، رشد تولید محصولات پتروشیمی، اقدامات ارزنده در صنعت نفت و گاز به ویژه افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی که با همت متخصصین کشور در مدت کوتاهی به بهره‌برداری رسید و راه‌اندازی چند هزار کارخانه تعطیل یا نیمه تعطیل بخشی از تلاش‌های ارزنده دولت در زمینه اقتصاد بوده است.

خطیب جمعه عالیشهر بیان داشت: دولت سیزدهم در بخش مدیریتی هم کارهای بسیار خوبی انجام داده که مورد عنایت و رضایت رهبری قرار گرفته است از جمله حضور مستمر و صمیمی بین مردم، ساده زیستی، کاهش تشریفات در دولت به ویژه شخص رئیس جمهور، مواضع انقلابی و روحیه جهادی و بکارگیری جوانان از کارهای بسیار خوب دولت در بخش مدیریتی می‌باشد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد اظهار کرد: سیاست خارجی دولت سیزدهم مورد رضایت رهبری می‌باشد، ایشان از عملکرد دولت در سیاست خارجی به خاطر ارتباط با همسایگان و دیگر کشورهای دنیا فراتر از غرب را نشان عملکرد خوب دولت می‌دانند. همه ما وظیفه داریم از دولت خدمتگزار حمایت کنیم.

وی عنوان کرد: امروز وظیفه همه ما جهاد تبیین است که واقعیت‌ ها را به مردم بخصوص نسل نوجوان و جوان بگوییم. اگر جوانان پیشرفت های نظام را بدانند هرگز در دام دشمن گرفتار نمی‌شوند.

‌وی افزود: در آستانه سالگرد فتنه براندازی نظام اسلام هستیم، همه جبهه باطل هماهنگ شده که شاید بتواند بار دیگر برای چند روز هم که شده ایران اسلامی را به آشوب بکشانند؛ ما اگر با بیان دستاوردهای نظام و پیشرفت‌های دولت وظیفه خود را انجام دهیم دشمن نمی‌تواند موفق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha