دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی بوشهری

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب از دولت توجه به معیشت مردم است گفت: شرایط زندگی مردم و اقتصاد آنها به گونه ای است که نیازمند توجه دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر به دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: توجه به معیشت از کارهای مهم دولت در راستای بهبود وضع معیشتی مردم است و این مهم را باید به عنوان یک کار بنیادین مورد توجه دولتمردان باشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب از دولت توجه به معیشت مردم است گفت: شرایط زندگی مردم و اقتصاد آنها به گونه ای است که نیازمند توجه دولت است و رمز دولت‌های اسلامی کسب رضای خداوند متعال و خدمت است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه به حماسه بزرگ اربعین حسینی پرداخت و با تقدیر مردم و دولت کشور عراق گفت: موکب ها در جریان پیاده‌روی روی اربعین حماسه ای بزرگ آفریدند و در کنار آنها حشدالشعبی و دولت عراق مهمان‌نوازی شایسته ای از زائران اربعین به عمل آوردند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حماسه اربعین توطئه‌های دشمنان را ناکام کرد اظهار داشت: با وجود اینکه دشمنان اسلام توطئه‌های بسیاری برای کمرنگ جلوه دادن اربعین داشتند اما حضور میلیونی مردم این دسیسه را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه حضور بیش از چهار میلیون نفر از هم‌وطنان در اربعین حسینی نشان از ارادت خاص ایرانیان به مکتب امام حسین (ع) است گفت: جهان آینده به نام امام حسین (ع) رقم می‌خورد و حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) محقق می‌شود و این بزرگترین پیام اربعین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha