یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست خبری هلال احمر خراسان رضوی دهه اخر صفر

حوزه /مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از اجرای طرح «قدم به قدم تا بهشت» با حضور ۳هزار و ۲۰۰ نفر از جمله طلاب و دانشجویان برای ارائه خدمت به سالمندان و افراد ناتوان با ۸۰۰ ویلچر در ۱۵ ایستگاه تا صبح شهادت امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، محسن ذاکریان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بعدازظهر امروز جمعه ۱۷ شهریور ماه در نشست خبری ستاد خدمت رسانی به زائران دهه پایانی صفر با اشاره به آمادگی این نهاد در پذیرایی از زائران، اظهار کرد: برای آغاز عملیات دهه آخر صفر، هماهنگی اقدامات آن طی ماه های گذشته انجام شده است .

وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی ۲۸ پایگاه ثابت امداد جاده ای وجود دارد اما در دهه آخر صفر ۱۱۰ پایگاه ایجاد شده است و ظرفیت این پایگاه ها با توجه به جمعیت زائران پیاده با نزدیک شدن به ورودهای شهر مشهد افزایش پیدا می کند .

ذاکریان در ادامه به ایجاد ظرفیت های اسکان در مواکب برای زائران اشاره کرد و افزود: برنامه «قدم به قدم تا مسیر بهشت» ویژه برنامه ترکیبی و تربیتی و هویت بخشی برای جوانان با حضور طلاب و دانشجویان در این دهه اجرا می شود.

وی در این باره توضیح داد: در روزهایی که تردد زائر نسبت به دیگر ایام افزایش پیدا می کند با توجه به اینکه در این مسیر افراد کم توان و سالمند حضور دارند با ظرفیت ۳هزار و ۲۰۰ نفر از کلیه استان های دیگر از اعضای هلال احمر به ارائه خدمت با ۸۰۰ ویلچر در ۱۵ ایستگاه تا صبح شهادت امام رضا (ع) می پردازند .

حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری هم در این نشست گفت: در دو روز گذشته ۳۵۲ هزار زائر وارد مشهد شدند و از ظرفیت اسکان استفاده کردند؛ بیشترین تردد با وسیله نقلیه شخصی بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha