سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه بانه گفت: دشمن در بحث جنگ نرم و رسانه‌ای یک جبهه بزرگ و واحد علیه نظام و ملت ایران ایجاد کرده است و هدف آن کاستن از اقتدار کنونی ایران اسلامی و ایجاد یک تقابل مذهبی بین ملت ایران می‌باشد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان از همان روزهای پیروزی انقلاب دشمنی خود را در قالب و شکل جنگ ۸ ساله و تحمیلی هویدا ساختند.

امام جمعه بانه ادامه داد: در طول ۸ سال دفاع مقدس دشمن بعثی و حامیانش تلاش بسیاری کردند که نظام اسلامی تحکیم پیدا نکند ولی به حمد الهی این آرزو را به گور برد.

این عالم اهل سنت ادامه داد: ایران اسلامی متعلق به همه اقوام و مذاهب است و نظام نیز در عمل نشان داده است که به دنبال وفاق ملی و مذهبی است.

ماموستا خدایی بیان کرد: اگر به تاریخ هشت ساله دفاع مقدس توجه داشته باشیم به خوبی متوجه خواهیم شد که در این دوران برادران اهل تشیع و اهل سنت در یک جبهه واحد در مقابل دشمنان از خود ایثارگری‌ها و رشادت‌های بسیاری نشان دادند، بنابراین می‌توان حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را اولین گام ایجاد وحدت دانست.

وی عنوان کرد: امروز که انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد دشمنان احساس ضعف و واهمه می‌کنند بنابراین به عینه شاهد تلاش‌های مذبوحانه آنان برای ایجاد ناامنی و حاشیه علیه مملکت و نظام هستیم.

این عالم اهل سنت افزود: دشمن در بحث جنگ نرم و رسانه‌ای یک جبهه بزرگ و واحد علیه نظام و ملت ایران ایجاد کرده است و هدف آن کاستن از اقتدار کنونی ایران اسلامی و ایجاد یک تقابل مذهبی بین ملت ایران می‌باشد.

امام جمعه بانه در پایان با اشاره به اینکه باید امروز بسیار هوشیارتر از هر زمان دیگری باشیم، خاطرنشان ساخت: امروز دشمن همانند یک مار زخمی به دنبال توطئه علیه این ملت و نظام اسلامی می‌باشد بنابراین باید بیشتر از هر زمان دیگری هوشیار باشیم و اجازه فرصت طلبی را به معاندان ندهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha