یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علیرضا پناهیان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: کربلا صحنه مقاومت و درگیری با دشمنان است و ما با دشمنانی که بخواهند عزت ما را خدشه‌دار کنند، مبارزه می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، در برنامه تکیه از شبکه افق سیما اظهار داشت: ما ایرانی‌ها در یاوری امام حسین(ع) در ایام اربعین سابقه داریم و اولین قیام برای خونخواهی امام حسین(ع) تنها از ایران و سیستان و بعد از دو ماه انجام شد. ما ایرانی‌ها اصل یاری امام حسین علیه السلام هستیم.

وی افزود: هرکسی که در این راه آمده است از یاران امام حسین علیه‌السلام و امام زمان علیه‌السلام هستند و کار دشمنان اهل بیت نیز همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: کربلا صحنه مقاومت و درگیری با دشمنان است و ما با دشمنانی که بخواهند عزت ما را خدشه‌دار کنند، مبارزه می‌کنیم. حتی خود اهل بیت نیز در درگیری‌ها بوده‌اند و مبارزه کرده‌اند.

وی افزود: جمهوری اسلامی و حاکمیت هیچ هویتی جز نبرد حسین علیه‌السلام ندارد. جمهوری اسلامی یعنی مقاومت مانند امام حسین علیه‌السلام است و معنای دیگری از نظر من ندارد.

این کارشناس دینی گفت: دشمنان وقتی نیروی مقاوم می‌بینند،آن‌ها را محاصره می‌کنند. ما هر عزاداری برای اهل بیت انجام دهیم، هیچ کدام مانند عاشورا نمی‌شود. در عاشورا شمشیر به میدان آمد و قیام صورت گرفت. ما در عزاداری امام حسین علیه‌السلام یک تفکر را گرامی می‌داریم نه فقط یک شخصیت مظلوم.

منبع: پایگاه شبکه افق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha