یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسن محمدی

حوزه/ حجت الاسلام محمدی با انتقاد از عدم اجرا شدن برخی مصوبات و بخش نامه توسط مجموعه های دولتی گفت: متأسفانه شاهدیم عده ای به بهانه ورزش صبحگاهی در پارک ها رقص راه می‌اندازند و کسی هم با آن ها برخورد نمی کند؛ وضعیت کافی شاپ ها، باشگاه های ورزشی، برخی مجموعه های علوم پزشکی اصلا قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسن محمدی امروز در جلسه عفاف و حجاب که در فرمانداری ارومیه برگزار شد، با انتقاد از عدم اجرای برخی مصوبات و بخشنامه توسط مجموعه های دولتی اظهار داشت: مسئولین دولتی شهرستان را افرادی دغدغه مند و پای کار می شناسم اما این مسئله مورد تاسف و تعجب است که در برخی ادارات و مجموعه ها افراد حجاب و عفاف کامل را رعایت نمی کنند و کسی هم با آن ها برخورد نمی کند.

وی ادامه داد: جامعه ایران یک جامعه مذهبی و دینی است و این مسئله را در رویداد ها و مناسبت های مختلف نشان دادند. حضور حماسی در راهپیمایی اربعین چه حضور بیش از ۴ میلیون زائر در کربلا و حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین گواه آشکاری بر این مدعاست و نباید اجازه داد عده ای خائن و جاهل در برابر این فرهنگ ناب حسینی قد علم کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه خاطرنشان کرد: مسئله امر به معروف یکی از مهم ترین مبانی دینی و اعتقادی شیعه است که متأسفانه امروز خصوصا در ادارات دولتی مورد غفلت و مظلومیت قرار گرفته است؛ در جامعه ای که بیش از ۹۰ درصد آن معتقد به حجاب هستند نباید اجازه جولان به جریان های معاند داد.

وی گفت: با توجه به وضعیتی که در برخی ادارات، بانک ها، دانشگاه ها، مراکز فروش و پاساژها، پارک ها و ...در مورد حجاب به وجود آمده است، باید تیم های امر به معروف و نهی از منکر با هماهنگی ادارت و مسئولین استانی تشکیل شود و بعد از طی دوره های لازم، در ادارت و مجموعه ها حضور پیدا کنند و تذکرهای لازم را بدهند؛ تبلیغات اسلامی ارومیه دوره ضابطین قضایی را با هماهنگی قوه قضائیه برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: در مسئله حجاب باید با سلبریتی ها و چهره های سرشناس که بی حجابی را ترویج می دهند مقابله شود؛ متأسفانه عده ای افراد لیدر را رها کرده اند و به حاشیه ها مشغول شده اند.

وی تأکید کرد: متاسفانه شاهدیم عده ای به بهانه ورزش صبحگاهی در پارک ها رقص راه می اندازند و کسی هم با آن ها برخورد نمی کند؛ وضعیت کافی شاپ ها، باشگاه های ورزشی، برخی مجموعه های علوم پزشکی اصلا قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: ما در یک جنگ ترکیبی تمام عیار با دشمنان قرار داریم و در این جنگ فرهنگ و دین جامعه مورد هدف قرار گرفته است و دیدبان های این جنگ باید هوشیارتر باشند و مسئولین و ادارات و مجموعه های دولتی در این جنگ باید نقش دیده بان را ایفا کنند.

وی در پایان افزود: باید همه ما به رشد معنوی جامعه کمک کنیم و از جریان هایی که در صدد ترویج فرهنگ ناب علوی، فرهنگ شهادت و ایثار هستند حمایت کنیم و امروز زنان در نوک حملات دشمنان قرار گرفتنه اند و لازم برنامه های جدی برای حمایت از زنان در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha