شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / یادواره شهدای کارگر در همدان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه دستاوردهای امروز به برکت خون شهداست، گفت: در ایام تحریم این کارگران بودند که با جهاد و تلاش خود اجازه ندادند تحریم، چرخ تولید را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی استان همدان، با تأکید بر اینکه تمام دستاوردها، پیشرفت‌ها و ارزش‌هایی که امروز داریم، به برکت خون شهداست، اظهار داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند نزدیک قله هستیم، این مهم جز با فداکاری و ایثار شهیدان به دست نیامده است.

وی با بیان اینکه روشن شدن صف حق و باطل نیز از برکات خون شهدا بوده است، گفت: خون شهدا و ایثار آنها بود که پرده از تزویر برداشت و چهره‌ نفاق را رسوا کرد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز تمام مسائل روشن شده و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی برملا شده است، یادآور شد: امروز حقیقت‌ها آشکار شده و همه متوجه شدند چهره‌های به ظاهر آزادی‌خواه، در اصل منافق بودند و همه اینها به برکت خون شهدا است.

وی افزود: از دیگر برکات خون شهدا را امروز در منطقه آمریکای لاتین شاهد هستیم که علیه آمریکا راهپیمایی انجام می‌شود و دیگر همه حقایق را می‌دانند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، اظهار کرد: امروز مهمان جامعه کارگری هستیم که علاوه بر شرافت جهاد در جبهه جنگ، شرافت تولید در جبهه اقتصادی هم دارند و ما قدردان این قشر زحمت کش هستیم.

وی با بیان اینکه در ایام تحریم این کارگران بودند که با جهاد و تلاش خود اجازه ندادند تحریم، چرخ تولید را متوقف کند، خاطرنشان کرد: زمانی که قطعات مورد نیاز را به ما ندادند، جوانان غیور این آب و خاک بودند که با همت خود نیاز کشور را برطرف کردند و با جهاد خود در میدان تولید و اقتصاد باعث تعجب جهانیان شدند.

سردار نقدی، تصریح کرد: امروز وقتی از مراکز صنعتی ما بازدید می‌کنند، شگفت‌زده می‌شوند که چطور به این دستاوردها رسیده‌ایم، دستاوردهایی که با تلاش، ابتکار و خلاقیت جوانانی محقق شده که به آرمان‌های بالایی می‌اندیشیدند.

وی با تأکید بر اینکه دنیا در آستانه تحول بزرگی است و دشمنان رو به افول و در حال شکست هستند، اظهار کرد: هر روز شاهد هستیم که ملت‌های آزادی‌خواه با الگوگیری از ملت ایران، به صحنه‌ می‌آیند و لذا باید از این مهم به عنوان یک پیروزی نام برد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ادامه با بیان اینکه تحقق جهاد تبیین از ضرورت‌ها در جامعه است، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با غبارآلود کردن فضا، اجازه ندهد قله‌ها را ببینیم، البته با مشکلات اقتصادی روبرو هستیم اما دشمنان با سوء استفاده از آن تلاش می‌کنند تا پیروزی‌های بزرگ ما پنهان بماند.

وی یکی از مصادیق جهاد تبیین را بیان پیشرفت‌های عظیم یک ملت در سخت‌ترین شرایط تحریم دانست که دنیا را شگفت‌زده کرده و یادآور شد: در حالی امروز قدرت‌های بزرگ دنیا درخواست خرید پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را از ما دارند که روزی مانع از فروش سیم خاردار به کشور می‌شدند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه پوشالی بودن قدرت آمریکا امروز به همه ثابت شده است، اظهار کرد: همه قدرت‌های بزرگ دنیا با هم متحد شدند تا اجازه ندهند ایران پیشرفت کند، اما امروز همان‌ها با شکست مواجه شدند و شاهد پیشرفت‌های ایران اسلامی هستند.

وی با تأکید بر اینکه یقین داشته باشیم پیروزی نزدیک است، گفت: انقلاب کشتی نجات است و با ناخدایی توانا همچون مقام معظم رهبری در حال حرکت به سمت جلو است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دشمن هر لحظه به دنبال ضربه زدن و پیاده کردن نقشه‌های شوم خود علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است، یادآور شد: دشمن با دروغ‌پراکنی و با استفاده از رسانه‌های خود به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی است، اما خوشبختانه هوشیاری ملت در میدان‌های مختلف باعث شده تا مستضعفان دنیا به ملت ما اقتدا کنند و در مقابل ظلم ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از بحران‌های داخلی خود آرامش ندارد، خاطرنشان کرد: لازم است تا حقیقت راه شهدا را در جامعه تبیین کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha