شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مریم دل افکار

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس از برگزاری بیش از ۱۰ کرسی علمی ترویجی با موضوعات مختلف در زمینه اربعین خبر داد.

مریم دل افکار در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز با اشاره به برگزاری کرسی های علمی ترویجی در مدارس علمیه خواهران استان، اظهار کرد: کرسی های علمی ترویجی با موضوعات جایگاه اربعین در تفکر شیعی و نقش آن در امید آفرینی، رابطه میان اربعین و ظهور امام زمان(عج) و ... برگزار شده است.

وی در ادامه وظیفه زنان در عرصه تبلیغ اربعین با محوریت قرآنی شیوه های تبلیغی حضرت زینب(س) را یکی دیگر از موضوعات کرسی های علمی ترویجی اعلام و اضافه کرد: رابطه باورهای دینی و امیدبخشی با محوریت اربعین جزو موضوعاتی است که در کرسی های علمی ترویجی مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران فارس عنوان کرد: حضور اساتید توانمند در کرسی های پژوهشی که حاصل زحمات معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران استان فارس است نقش بی بدیلی در تعمیق مباحث اربعین داشته است.

دل افکار به نقش آفرینی پژوهشی طلاب در عرصه اربعین با توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تبلیغ مبتنی بر پژوهش از ادامه این روند توسط حوزه های علمیه خواهران فارس ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: امیدواریم در پرتو تلاش طلاب این استان پهناور شاهد تولیدات علمی حوزوی خواهران جهت تهیه بسته های علمی ویژه مبلغین باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha