یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با اشاره به تاریخ روحانیت در استان افزود: تاریخ روحانیت استان بوشهر تاریخ خاصی است و از ویژگی آن حفظ آبرو می باشد و این سرمایه موجب این شده که روحانیون در عرصه حفظ آبرو تخطی از اموری نکنند که آبروی آنها در خطر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار دادستان ویژه روحانیت استان فارس گفت: در متون فاخر، قضاوت از مشکل‌ترین کارها شمرده شده است و گفته شده بهترین انسان ها بعد از معصومین قاضی عادل و دانشمند است بدین معنا که این کار مقام مهمی دارد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تاریخ روحانیت در استان افزود: تاریخ روحانیت استان بوشهر تاریخ خاصی است و از ویژگی آن حفظ آبرو می باشد و این سرمایه موجب این شده که روحانیون در عرصه حفظ آبرو تخطی از اموری نکنند که آبروی آنها در خطر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به مسأله پیشگیری ابراز داشت: تلاش شود طلاب با قوانین حقوقی آشنا شوند و عواملی که موجب می شود طلبه به خطر بیفتد تذکر داده شود.

وی بر توجه به درس های اخلاق تاکید کرد و گفت: در مدارس علمیه استان بوشهر درس های اخلاق برقرار است چراکه مسأله اخلاق برای طلاب بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به هجمه علیه روحانیت به ویژه در فضای مجازی گفت: این تهاجم روز به روز بیشتر می شود، در این رابطه باید اندیشه جامعه طراحی گردد که طلاب مبتلا نشوند و از روحانیت و طلاب صیانت شود.

امام جمعه بوشهر در ادامه با تاکید بر توجه و حفظ کرامات ائمه جماعات مساجد گفت: صیانت از ائمه جماعات و حفظ کرامات این قشر لازم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه در استان بوشهر وحدت خوبی برقرار است گفت: این وحدت و همدلی در استان زبانزد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha