یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین اعلام کرد: تجمع و عزاداری طلاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین به همراه اقشار مختلف مردم روز پنج شنبه ۲۳ شهریور همزمان با سالروز رحلت جانسوز حضرت محمد (ص) ساعت ۱۰ صبح از میدان میرعماد قزوین به سمت خیابان شهدا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو صبح امروز در گردهمایی اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین که در مدرسه علمیه کوثر برگزار شد ضمن تقدیر از حضور به یادماندنی ملت ایران در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: موضوع اربعین یکی از معجزات انقلاب اسلامی است و امروز عراقی‌ها تنها نیستند، بلکه میلیون‌ها ایرانی عاشق و مسلمانان پیرو مکتب اهل بیت (ع) از همه نقاط دنیا به این راهپیمایی می‌آیند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: باید از همه دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی به خاطر تلاشهای شبانه روزی برای حضور زائران پیاده اربعین حسینی در کربلای معلی تقدیر نمایم.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته که از سوی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب طراحی و در کشور اجرا شد، بیان کرد: تا ملت ایران و مسئولان با همدلی وظایف خود را انجام می‌دهند و بیدارند قطعاً آمریکا و حامیان او نمی‌توانند به اهداف شوم خود علیه انقلاب اسلامی دست پیدا کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: آگاهی و بصیرت موجب می‌شود مردم به هیچ وجه تحت تأثیر القائات و توطئه‌های دشمنان قرار نگیرند و اجازه ندهند این نوع توطئه‌ها در کشور ما گسترش یابد و زمینه بروز و ظهور پیدا کند.

وی اظهار کرد: بصیرت، دشمن شناسی و ولایت پذیری از ارکان مهم مقابله با توطئه‌های دشمنان است و خوشبختانه ملت ایران این مسئله را بارها به خوبی در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: فتنه سال گذشته یک توطئه وسیعی بود که آشوب گران و مستکبران ایجاد کردند، اما ملت ایران با حضور آگاهانه این توطئه را خنثی کرد.

وی ادامه داد: امروز به برکت شهدا در عرصه داخلی و خارجی حرف‌های خود را به گوش جهان می‌رسانیم.

حجت الاسلام کاظم لو اعلام کرد: تجمع و عزاداری طلاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین به همراه اقشار مختلف مردم روز پنج شنبه ۲۳ شهریور همزمان با سالروز رحلت جانسوز حضرت محمد(ص) ساعت ۱۰ صبح از میدان میرعماد قزوین به سمت خیابان شهدا برگزار می شود.

عزاداری خیابانی بانوان طلبه قزوین در سوگ پیامبراعظم(ع) برگزار می شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha