یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان طی پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به نمایندگی از مردم شریف این استان تشکر و قدردانی کردند.

️به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ ۖ فَإِنْ تَنَازَعْتُمْ فِی شَیْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَی اللَّهِ وَالرَّسُولِ إِنْ کُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ ۚ ذَٰلِکَ خَیْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِیلًا (ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اطاعت کنید خدا را! و اطاعت کنید پیامبر خدا و اولو الأمر را! و هرگاه در چیزی نزاع داشتید، آن را به خدا و پیامبر بازگردانید (و از آنها داوری بطلبید) اگر به خدا و روز رستاخیز ایمان دارید! این (کار) برای شما بهتر، و عاقبت و پایانش نیکوتر است.) سوره نساء آیه ۵۹

محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌اشی(مد ظله العالی)

منت خداوند متعال را بابت نعمت اسلام، انقلاب اسلامی و وجود حضرتعالی به عنوان چشمه فیاض معارف اسلامی که هم چون پدری مهربان سایه تان بر سر همه امت اسلامی برقرار است.

مزید خوشحالی و امیدواری است که توفیق دیدار با حضرت تان از نزدیک نصیب دلدادگان شما در استان سیستان و بلوچستان گردید. البته شیعه و اهل سنت تا کنون همواره از لطف و عنایت معظم له نسبت به خودشان متنعم بوده‌اند. چه در ایام غم و چه شادی؛ چه در روزگار پیشرفت و امنیت و چه در مقاطع بحران؛ چه در دوران تبعید حضرتعالی و چه در دوران مسئولیت.

مردم شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان که همواره و حتی در روزهای سختی، خواسته اصلی شان حضور در محضر حضرتعالی بوده، پس از شنیدن بشارت دیدار حضرتعالی، این موقعیت ویژه را غنیمت دانسته و از دور و نزدیک برای حضور در محضر مبارک تان اعلام آمادگی و اشتیاق نمودند. چه اشک‌ها و لبخندهایی که بر صورت پیر و جوان؛ زن و مرد و شیعه و اهل سنت نقش بست. اشک شوق و حسرت و لبخند شکر و رضایت که همه نشانگر عمق ارادت مردم نجیب و صبور سیستان و بلوچستان، به انقلاب اسلامی و سکاندار عادل و با درایت آن است.

ما مردم سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از الطاف حضرتعالی و موافقت با تعیین فرصتی جهت دیدار، پس از این دیدار عزم خود را برای تحقق آرمان‌ها و منویات حضرتعالی در این برهه حساس که دنیا در آستانه «تحوّل عظیم» است و در مسیر تحقق «وحدت و امنیت ملی» بیش از پیش جزم می‌نماییم.

روحیه انقلابی‌گری و «دلاوری» مردم سیستان و بلوچستان همان گونه که در آینه کلام بلیغ حضرتعالی مورد اشاره قرار گرفت، شناسنامه اصلی مردمان صبور این خطه بوده و ان شاءالله تا ابد باقی خواهد ماند.

مصطفی محامی - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

محمد کرمی - استاندار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha