سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 1107331
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
شارژ تلفن همراه

حوزه/ به مناسبت ایام پایانی صفر امکان شارژ همزمان ۶۵۰ گوشی تلفن همراه توسط اداره امانات و اشیای پیدا شده حرم مطهر رضوی برای زائران حضرت رضا(ع) فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، شارژ تلفن همراه یکی از نیازهای ضروری امروزی زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) به ویژه در ایام مناسبتی و پرازدحام است. از این رو خدمات شارژ تلفن همراه به صورت شبانه‌روزی به دلدادگان انیس النفوس(ع) در گوشه و کنار حرم مطهر رضوی ارائه می‌شود.

بدین ترتیب به همت اداره امانات و اشیای پیدا شده حرم مطهر رضوی بخشی از فضای دفاتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند این اداره در مبادی ورودی اصلی و صحن‌های مرکزی به ارائه خدمت شارژ تلفن همراه اختصاص یافته است. سه جایگاه شارژ تلفن همراه خودخدمتی نیز در دو رواق‌ حرم مطهر برای زائران و مجاوران تعبیه شده است.

با توجه به افزایش تعداد دفاتر بخش امانات نقدی و اشیای ارزشمند حرم مطهر رضوی در دهه آخر صفر از ۷ به ۹ دفتر و همچنین رفع نواقص جایگاه‌های شارژ تلفن همراه در آستانه ایام پایانی صفر، در مجموع ظرفیت قفسه‌های شارژ تلفن همراه این آستان مقدس افزایش یافت.

مکان‌های شارژ تلفن همراه

در حال حاضر امکان شارژ همزمان حدود ۵۷۰ تلفن همراه در دفاتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند حرم مطهر واقع در مبادی ورودی باب الرضا(ع)، باب الجواد(ع)، شیخ طوسی، شیخ طبرسی و نواب صفوی و در داخل حرم مطهر در صحن‌های جمهوری اسلامی، آزادی و انقلاب اسلامی و رواق دارالحجه ایجاد شده است.

همچنین زائران می‌توانند تلفن همراه خود را در ۹۰ قفسه پریزدار در جایگاه‌های خودخدمتی رواق شیخ طوسی و رواق‌ امام خمینی(ره) با دو جایگاه مجزای خواهران و برادران شارژ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha