یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ا

حوزه/ رادمهر گفت: شهید مطهری به عنوان یک معلم بصیر، آگاه، انقلابی و تبیین گر الگوی مبارزه با جریانات منحرف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، روز گذشته همایش تجلیل از معلمان برگزیده بخش سندرک با حضور جمعی از مسئولان میناب و بخش سندرک، در سالن ورزشی آموزشگاه کار دانش بخش سندرک برگزار شد.

رادمهر سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب، در این مراسم ضمن تبریک این هفته به معلمان و خادمان عرصه تعلیم و تربیت و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: شهید مطهری به عنوان یک معلم بصیر، آگاه، انقلابی و تبیین‌گر الگوی مبارزه با جریانات منحرف است و به حق اسوه و الگویی تمام عیار برای معلم در تراز انقلاب می‌بشد، معلمی که همه عمر خویش را صرف آموختن علم و حکمت نمود و زکات آن را با تعلیم و تربیت شاگردان بسیار و نگارش کتب مختلف ادا کرد.

وی افزود: در جامعه ایران اسلامی، نقش و جایگاه معلمان بسیار ویژه و حائز اهمیت است و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وظیفه معلمان در معرفی مبانی انقلاب به نسل جوان و نوجوانان بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه باید دستاوردهای عظیم انقلاب به نوجوان و جوان این کشور انتقال داده شود، یادآور شد: در حال حاضر دشمن چه در ماهواره‌ها و چه در فضای مجازی جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته که باید با توان معلمان نسبت به آگاه سازی آنها از این فضا به نفع خودمان استفاده کنند.

رادمهر اظهار کرد: جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و همه مسئولان و معلمان باید خود را ملزم به اجرای آن البته به بهترین نحو ممکن بدانند، جهاد تبیین به معنای ورود در جنگ روایت‌ها است که نقش معلمان به عنوان روایتگر آن بسیار مهم و قابل توجه است، لذا می‌توان گفت، معلمان باید پیشتازان عرصه جهاد تبیین در کشور باشند.

وی تصریح کرد: پیرو سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی، متعهد هستیم که در میدان کار بایستیم، تا مسائل و مشکلات مردم رفع شود و باید ضمن عمل و تحقق وعده‌ها به مردم، کم کاری‌های سالیان گذشته را با کار جهادی جبران کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب، به نقش و جایگاه والای معلم در نظام جمهوری اسلامی ایران و از منظر اسلام اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با نگاه به همین نکته فرمودند: «معلمی شغل انبیاست»؛ چراکه انبیا و اولیای الهی در راه رساندن بشر به حق و حقیقت بسیار تلاش کردند.

وی با اشاره به مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان میناب، اظهار کرد: بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان مصوبه در حوزه آموزش وپرورش داریم که باید مدیریت آموزش وپرورش استان جهت تخصیص آن اهتمام لازم داشته باشند و توقع داریم به شهرستان میناب و منطقه سندرک نگاه ویژه اعمال شود.

رادمهر خاطرنشان کرد: احداث درمانگاه فرهنگیان حق معلمین و فرهنگیان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان مراسم از معلمان نمونه منطقه سندرک و همچنین از معلمان بازنشسته با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام. /

شهید مطهری الگوی مبارزه با جریانات منحرف است

شهید مطهری الگوی مبارزه با جریانات منحرف است

شهید مطهری الگوی مبارزه با جریانات منحرف است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha