شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: کارکنان انتظامی به صورت داوطلبانه در شرایط آب و هوای گرم و طاقت فرسا به صورت شبانه روزی به زائران امام حسین(ع) خدمت می کنند و این خدمت صادقانه و بی منت رضایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را فراهم کرده است که واقعا برای مجموعه انتظامی جای افتخار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در جمع کارکنان ساحفا در مراسم دهه آخر ماه صفر گفت: حضور ما در انتظامی، سربازی و کمک به مجموعه ای است که در خط مقدم تامین امنیت شهروندان جمهوری اسلامی است. برای انجام ماموریت های سازمان و رسیدن به هدف اصلی انتظامی که خدمت صادقانه و بی منت به مردم و رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی است تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به تشکر رهبر معظم انقلاب از خدمات انتظامی در ایام اربعین حسینی(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: به فضل الهی امروز جای جای یگان های انتظامی پرچم سیاه و ذکر ابا عبدالله(ع) است و کارکنان به صورت داوطلبانه در شرایط آب و هوای گرم و طاقت فرسا به صورت شبانه روزی به زائران امام حسین(ع) خدمت می کنند و این خدمت صادقانه و بی منت رضایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را فراهم کرده است که واقعا برای مجموعه انتظامی جای افتخار دارد.

وی افزود: حماسه ای که کارکنان انتظامی آفریدند نشان می دهد که پشت اربعین یک مکتب خوابیده است. اربعین نماد رویارویی جبهه توحید با جبهه کفر و یک همایش بزرگ سیاسی است و یک عمل فردی نیست. دشمنان اسلام و جبهه استکبار و هم پیمانان آنها تمام تجهیزات و امکانات و نیروهای خود را بکار گرفته اند تا انگیزه های مردم و باور های مردم را نسبت به این مکتب کم کنند که خدا را شکر تا به حال موفق نبوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به دیدار خصوصی خود با مقام معظم رهبری در سال ۹۸ اظهار کرد: بنده آن موقع محضر ایشان عرض کردم، حضرت آقا به شما بشارت می دهم که انتظامی دارد تبدیل می شود به یک نیروی ولایی، انقلابی و جهادی. بشارتی دادیم امروز در خدمتگزاری انتظامی در ایام اربعین به نمایش گذاشته شد. آن وجه انقلابی است که در دیدار اخیر مردم سیستان و بلوچستان مقام معظم رهبری از فرزندان خودشان تشکر کردند و ما باید این را قدر بدانیم. مجموعه انتظامی حیات و ممات خود را حسینی می داند و این همان چیزی است که باعث وحشت و هراس دشمنان اسلام و نظام شده است؛ آنها از سلاح شما نمی ترسند از ایمان و اعتقاد قلبی شما می ترسند چرا که سربازهای دشمن برای بقا و به دست آوردن پول وارد ارتش شده و می جنگند، اما نیروهای ما برای ایمان و اعتقادی قلبی که به باورها دینی و رسیدن به لقای الهی دارند از خود دفاع می کنند.

وی خاطر نشان کرد: بحمدالله امروز ایران در زمینه های سلاح های امنیتی و دفاعی در دنیا جزء برترین کشورهاست و این گونه است که رئیس جمهور روسیه از فرودگاه مستقیم خدمت مقام معظم رهبری می رسند. این افتخارات حاصل تلاش های همین فرزندان حزب الهی و نخبه هاست و همه این پیشرفت ها در سایه توجهات ائمه معصومین و تلاش های دانشمندان و نیروهایی همچون شهید تهرانی مقدم، سردار حاجی زاده و... انجام گرفته است .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند «محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، گفت: محرم و صفر یادآور حقایق و زنده داشتن باورها و ارزشهای دینی و همچنین رذالت و پلیدی های دشمنان اهل بیت(ع) است. امام راحل فرمودند:«ما ملت گریه سیاسی هستیم» این یک شعار نیست بلکه عصاره فهم و استنباط ایشان از دین و مبتنی بر یک پیشینه و مطالعاتی است که به صورت یک تفکر ناب شیعی درآمده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: در زیارت عاشورا، زیارت اربعین و جامعه کبیره شما رویارویی جبهه کفر و باطل با جبهه حق را مشاهده می کنید و می خوانید. همه اهل بیت(ع)خواندن زیارت عاشورا را توصیه کرده اند و برای کسانی که در خواندن و قرائت آن استمرار دارند چند چیز را تضمین کرده اند: اول اینکه زیارت او قبول می شود. دوم اینکه تلاش ایشان مورد سپاس قرار می گیرد. سوم سلام او بدون مانع به امام(ع) می رسد و حاجت روا می شود. پس باید قدر این مجالس عزای محروم و صفر و حرکت با شکوه اربعین را دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha