دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمن می‌داند ولایت فقیه مایه عزت و استحکام ایران اسلامی است و به همین خاطر تمام هجمه خود را به سوی ولایت فقیه روانه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه استان قزوین به بیانات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار مردم سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت: نعمت امامت و ولایت سبب حفظ نظام اسلامی است، چرا که این دو اصل (امامت و ولایت) نظام اسلامی را از خطرات مصون نگه داشته و از بحران‌ها نجات می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: آحاد مردم جامعه اسلامی هر موضع و مسیری که مورد تأیید ولایت بود را دنبال کرده و دستورالعمل حرکت خود بدانند.

وی ادامه داد: حاکمیت ولایت فقیه در جامعه باعث سعادت و پیشرفت مردم بوده و به همین خاطر است که نظام اسلامی در دنیا به یک الگو تبدیل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: دشمن می‌داند ولایت فقیه مایه عزت و استحکام ایران اسلامی است و به همین خاطر تمام هجمه خود را به سوی ولایت فقیه روانه کرده است.

وی اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌های سیاسی و بین المللی حضور مقتدرانه‌ای دارد و در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو بوده به برکت ولایت فقیه است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: خداوند متعال در میان نعمت‌های گسترده و عظیم خود، دو نعمت نبوت و امامت را همراه با منت بر بندگان بیان نموده است که نشانه عظمت این دو نعمت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: به برکت رهبری داهیانه حضرت امام(ره) اکنون تنها حکومت شیعی هستیم که با افتخار پرچم حضرت امیرالمومنین(ع) را به اهتزاز درآورده‌ایم و سال‌های طولانی است که با محوریت ولایت فقیه و با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی توانسته‌ایم دشمنان مکتب اهل بیت(ع) را سر جای خود بنشانیم و شاهد اقتدار جمهوری اسلامی باشم.

حجت الاسلام معبودی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز را در پیش‌رو داریم، این انتخابات نه تنها برای ملت ما حائز اهمیت است، بلکه برای دشمنان ما نیز مهم است.

دشمن می‌داند ولایت فقیه مایه عزت و استحکام ایران اسلامی است


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha