یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور با اشاره به شکست مفتضحانه پروژه دشمنان برای به آشوب کشاندن کشور و متوقف ساختن پیشرفت‌های نظام و انقلاب اسلامی در جریان اغتشاشات سال گذشته گفت: امروز فضای کشور در همه عرصه‌ها فضای کار، تلاش، مجاهدت و پیشرفت بوده و دشمنی که با فتنه و آشوب به‌دنبال متوقف ساختن حرکت رو به پیشرفت کشور و انقلاب بود، در وضعیت نا امیدی و افول است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، امروز پنجشنبه و همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، با حضور در منزل شهیدان روح‌الله و سلمان امیراحمدی با مادر و دیگر اعضای خانواده این دو شهید امر به معروف و مدافع امنیت دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به شکست مفتضحانه پروژه دشمنان برای به آشوب کشاندن کشور و متوقف ساختن پیشرفت‌های نظام و انقلاب اسلامی در جریان اغتشاشات سال گذشته گفت: امروز فضای کشور در همه عرصه‌ها فضای کار، تلاش، مجاهدت و پیشرفت بوده و دشمنی که با فتنه و آشوب به‌دنبال متوقف ساختن حرکت رو به پیشرفت کشور و انقلاب بود، در وضعیت نا امیدی و افول است.

رئیسی با اشاره به قساوت و بی‌رحمی دشمنان و برخی پادوهای آنان در به شهادت رساندن شهدای مدافع امنیت در اغتشاشات سال گذشته تصریح کرد: امروز به برکت خون این شهدا کشورمان بیش از هر زمان دیگری امنیت دارد و همه ما وظیفه داریم نسبت به آرمان بلند این شهیدان وفادار بمانیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه خانواده معظم شهدا پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت در سراسر کشور هستند، افزود: این پرچم‌ها همواره باید برافراشته نگه داشته شود تا همچنان یاد شهید و شهادت و ایثار و گذشت در کشور باقی بماند.

رئیسی با تاکید بر اینکه همه مدیران و مسئولان نیز باید بدانند که امنیت کشور و جایگاه امروز آنان مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی آنهاست، افزود: ایستادگی و صلابت ملت ایران، به‌ویژه خانواده معظم شهدا، نوید دهنده آینده‌ای بسیار روشن برای انقلاب اسلامی است.

شهید سلمان امیراحمدی از شهدای مدافع امنیت است که در اغتشاشات سال گذشته در منطقه ۱۷ تهران به شهادت رسید.

فرزند دیگر این خانواده، شهید روح‌الله امیراحمدی نیز سال ۸۵ در راه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیده بود.

همچنین مرحوم حسینعلی امیراحمدی پدر شهیدان امیراحمدی نیز پس از یکبار جانبازی به دست منافقین و چندین بار مجروحیت در دفاع مقدس، در اسفند سال ۹۸ درگذشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha