سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
پیام تبریک مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان به مناسبت آغاز سالتحصیلی جدید

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان آغاز سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس علمیه خواهران را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، معصومه ناطقی خمسه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در پیامی با تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طلیعه و آغاز سال تحصیلی حوزه ‎های علمیه خواهران ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فرصتی دوباره برای تجدید پیمان و هم‌عهدی با مولایمان حضرت مهدی(عج) است و در طریق سربازی آن حضرت از جان خواهیم گذشت تا شکرانه‌ این نعمت یعنی خدمتگزاری در ساحت مقدسش را به جا آوریم. در این راستا نکاتی را تقدیم می نمایم؛

نکته اول- توجه ویژه به کلام الهی، قرآن کریم و انس با آن و توسل به اهل بیت(ع) سرچشمه رستگاری در دنیا و آخرت است که ضرورت دارد، طلاب جلیل القدر آن را اولین درس بدانند و پایبند باشند.

نکته دوم- از برجسته ترین ویژگی های طلاب، درک صحیح، به موقع و جامع از خطرها، تهدیدها، تحریف ها و آسیب هایی بوده است که متوجه اسلام در هر عصری می شود و این نشان از ماموریت ویژه و حساس در دفاع از کیان مقدس دین مبین اسلام است.

نکته سوم- لزوم سعی و تلاش شبانه روزی در تهذیب و مجاهدت علمی در عصری که شبهه افکنی نسبت به مبانی فکری و اعتقادی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و حاکمیت دینی در دستور کار دشمنان قسم خورده قرار دارد و این امر با توجه ویژه به جهاد تبیین و عملیاتی سازی آن قطعا محقق خواهد شد.

نکته سوم- لزوم ورود و نقش آفرینی ویژه حوزه‌های علمیه خواهران در تبیین الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی به ویژه در عرصه زن و خانواده که در عصرکنونی با شعارهای پوشالی و دروغین به نام زن و به کام دشمن در جامعه مطرح شده -و تربیت نسل آینده و چگونگی شکل‌گیری محیطی امن و با آسایش در خانواده و اجتماع، غیرقابل انکار و بی بدیل است.

بر اساس رسالت تاریخی حوزه های علمیه وظیفه این است که دست بیعت از آستین اخلاص برآریم و با علمدار بصیر انقلاب مقام معظم رهبری تجدید بیعت نماییم و به خون شهدا قسم یاد کنیم و عهد ببندیم که تا آخرین نفس مبلّغ و پاسدار ارزشهای ناب انقلابمان باشیم و نسلی بالنده و جهادگر و انقلابی از جوانان را پرورش دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha