پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات با تروریستی خواندن شبکه اینترنشنال، گفت: هیچ گروه و رسانه تروریستی و هر کسی که خشونت را ترویج می‌کند در امان نخواهد بود و حمایت کشورهای مختلف از آن‌ها باعث نمی‌شود که ما از اهداف اقدامات امنیتی تهاجمی خودمان دست برداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در برنامه تلویزیونی «بدون توقف» شبکه ۳ سیما، گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای بعضی‌هایشان اقداماتی که داشتند در ترویج و آموزش تروریسم و حمایت از تجزیه‌طلبان و اقداماتی که در عرف بین‌الملل به عنوان اقدامات تروریستی شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین آن‌ها «اینترنشنال» است. اینترنشنال از نظر ما یک شبکه تروریستی است و طبیعتاً وظیفه و مأموریت خودمان می‌دانیم که نسبت به هر اقدام تروریستی که علیه کشور و ملت‌مان وجود دارد، هر جا، هر موقع و هر زمان که تشخیص دادیم، اقدام مناسب خودش را داشته باشیم.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: بنابراین هیچ گروه و رسانه تروریستی و هر کسی که خشونت را ترویج می‌کند در امان نخواهد بود و حمایت کشورهای مختلف از آن‌ها باعث نمی‌شود که ما از اهداف اقدامات امنیتی تهاجمی خودمان دست برداریم، این یک سیاستی است و قطعاً با جدیت آن را ادامه می‌دهیم.

فیلم توضیحات وزیر اطلاعات درباره رسانه تروریستی اینترنشنال

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha