یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1108092
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
نشست خبری مدیرکل حفظ وارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی

حوزه / مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست خبری به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری حوزه از مشهد، حسین علی یوسف علی زاده،مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز دوشنبه ۲۷ شهریورماه در نشست خبری اعلام برنامه های چهل وسومین سالگرد دفاع مقدس و مراسم سراسری جهادومقاومت گفت : ۲۹ شهریور در آغاز هفته دفاع مقدس دیدار فرزندان انقلاب با مقام معظم رهبری برگزار می‌شود. این دیدار علاوه بر پخش زنده تلویزیونی به صورت پخش مستقیم در تالار قدس حرم مطهر رضوی با حضور فعالان دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: ارائه گزارش ستادگرامیداشت ، تجلیل از منتخبین، رونمایی از کتاب و اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم عنوان کرد.

یوسف‌علی زاده، رژه نیروهای مسلح همزمان در سراسر کشور در مشهد را یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: با محوریت شهرداری مشهد برنامه «نوری در نیم روز» با محوریت نمایش آئینی در حاشیه بلوار نماز به مدت یک ماه برگزار می شود .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی از گلباران مزار ۱۴۰۰ شهید در سطح استان خبر داد و گفت: حضور بسیجیان در نمازهای جمعه، سخنرانی فرماندهای دفاع مقدس در چارچوب جهاد تبیین در مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه ها دیدار با مادر شهید کاوه و برگزاری بزرگداشت این شهید ۲۸ شهریور در بهشت رضای مشهد است.

یوسف علی زاده ادامه داد: یکی از برنامه های بزرگداشت دفاع مقدس جهاد تبیین و مقابله با دشمنی های دشمنان انقلاب است که با استفاده از ظرفیت نخبگانی به روشنگری پرداخته می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری حوزه درباره تعامل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی با حوزه علمیه، گفت: در این اداره کل دفتری تحت عنوان نشر آثار روحانیت در دفاع مقدس وجود دارد و تعامل خوبی باحوزه علمیه خراسان داریم. در بخش ارتباط با حوزه علمیه خواهران نیاز به تعامل بیشتری داریم، همچنین در سال جاری کتاب معارف دفاع مقدس علاوه بر دانشگاه در مدارس علمیه نیز تدریس می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha