سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام حسینی پور

حوزه/ سخنگوی شورای معاونان حوزه علمیه استان یزد از برگزاری هفتگی جلسه شورای معاونان خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور سخنگوی شورای معاونان حوزه علمیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، از برگزاری هفتگی جلسه شورای معاونان خبر داد و گفت: بر اساس پیشنهادات مطرح شده از سوی معاونان مصوب شد، جلسات هرهفته در روز دوشنبه از ساعت ٩ تا ٧ در دفتر مدیریت استان برگزار شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره موضوعات مطرح شده در اولین جلسه شورای معاونان در سال تحصیلی جدید گفت: در ابتدا برنامه بازدید از مدارس علمیه توسط مدیر و معاونان استان در دستور کار قرار گرفت و بر اساس پیشنهادات ارائه شده توسط اعضاء، مصوب شد همانند سال های گذشته روزهای چهارشنبه این برنامه تنظیم و به مدارس اطلاع رسانی شود. البته بنابر برنامه های متفاوت برخی از معاونت ها در مدارس لازم است برخی از معاونان به صورت مستقل جهت بررسی امور مربوط در مدارس حضور پیدا کنند که مقرر شد این برنامه توسط معاونت های مربوطه تنظیم شود.

بررسی وضعیت تبلیغی و تهذیبی یکی از مدارس استان از دیگر برنامه های جلسه شورای معاونان بود که به تفصیل امور مربوط به حضور طلاب در عرصه تبلیغ و همچنین موضوعات تهذیبی اعم از برنامه های تلبس و مشاوره آن مدرسه، بررسی و راهکارهای پیشنهادی توسط معاونان ارائه شد.

انتهای پیام

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha