شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس، آموختن مهارت‌های تبلیغ و زندگی را جزو وظایف شرعی طلاب دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس امروز در آیین افتتاحیه حوزه علمیه خواهران فارس که در سالن جلسات مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز برگزار شد، وظایف مبلغین را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وظیفه همه ما گام برداشتن در راه وحدت ملی و وحدت قلبی است.

وی در ادامه تبعیت از فرهنگ غرب در جامعه و در آموزش را جزو مواردی برشمرد که جامعه را دچار ارتداد اعتقادی کرده و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، ادامه این مسیر جز گسست فرهنگی و تشدید برهان دستاوردی نخواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس، افزود: زمانی که ظهور اتفاق بیفتد حضرت ولی عصر(عج) ضمن قیام، به از بین بردن مذاهب الحادی اقدام خواهند کرد، به تصریح روایات این رسالت تاریخی در عصر غیبت به عهده علما و فعالان فرهنگی و طلاب است.

عضو جامعه روحانیت شیراز، اصلاح ساختار آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را از مهمترین راه‌های بیرون رفت از استحاله فرهنگی و اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: تمامی طلاب در برابر حضرت زهرا (س) مسئولیت داشته و باید پاسخگو باشند.

وی یادآور شد: رسالت حوزه می‌طلبد که واحدهای آموزشی در حوزه خوانده شود، ولی وظیفه شرعی آموختن مهارت‌های تبلیغ و مهارت‌های زندگی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha