دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام حسین حسین پور

حوزه/ امام جمعه بخش کاکی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) صبح امروز از فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه کبری (س) بخش کاکی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) صبح امروز از فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه کبری(س) بخش کاکی بازدید کرد.

حجت الاسلام حسین‌پور در این دیدار اظهار داشت: لازم است تا از زحمات خواهران پاسدار حوزه بسیج خواهران که به‌عنوان اولین و گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش می‌کنند و در مراحل مختلف وظایف خطیری را به عهده داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ پوزش فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) کاکی نیز با اشاره به سند چشم‌انداز بیست ساله کشور در خصوص بسیج خواهران و نقش آن در جامعه، گفت: بسیج بستری را فراهم کرده تا هر کس و با هر نوع استعداد و خلاقیت بتواند در آن حضور پیدا کند.

وی افزود: امروز بسیج خواهران گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان است که با حفظ جایگاه‌های حضور و سازمان یافته می‌کوشد تا در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با بهره‌گیری از توصیه‌های اسلام، دیدگاه‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری، بهترین پتانسیل‌های خود را به کار گیرد.

حلیمه بحرانی از پاسداران بخش کاکی هم با تقدیر از حضور امام جمعه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج خواهران سازمانی منعطف، پویا، قانونمند و با قدرت ایجاد عزم ملی در حفظ کرامت و منزلت زن مسلمان است که با استفاده از قابلیت‌ زنان در دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha