شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ستاد اجرایی

حوزه/ ۹ هزار و ۵۰۰ هزار بسته نوشت افزار با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مناسبت آغاز سال تحصیلی در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام ظهر امروز در حاشیه توزیع ۹ هزار و ۵۰۰ هزار بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان بی بضاعت استان، ضمن تقدیر از مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و گروه‌های جهادی در تامین لوازم التحریر، اظهارداشت: طبق سنت چندساله اخیر الحمدلله ستاد اجرایی فرمان امام با کمک گروه‌های جهادی حرکت "مشق احسان" و کمک به دانش آموزان نیازمند برای تهیه لوازم التحریر در آغاز سال تحصیلی را شروع کرد.

وی بر همراهی و مشارکت شهروندان و خیران در پویش این حرکت تأکید کرد و افزود: دانش آموزان گران بهاترین سرمایه جامعه هستند و مدرسه بهترین نهاد آموزشی برای پرورش نسل‌های آینده محسوب می‌شود و نباید دانش آموزی برای تهیه مایحتاج تحصیل باز بماند.

نماینده ولی فقیه در فارس اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی در راستای تامین هزینه‌های لوازم التحریر ابتکار خوبی را به خرج داده است که این حرکت بسیار ارزشمند است و این مهم باعث می‌شود تا توزیع بهتر و عادلانه‌تری رخ دهد و بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

امام جمعه شیراز از مراکز مردم نهاد و خیریه‌ها نیز درخواست کرد تا این حرکت را ادامه دهند تا زمانی که دانش آموز بی بضاعتی در استان نداشته باشیم و به خط پایان برسد.

حسین پورنورعلی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس در این آیین اظهار کرد: با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مجموع ۵ میلیارد تومان برای خرید این بسته‌ها هزینه شده است که توسط گروه جهادی در قالب طرح "مشق احسان" بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می شود.

وی افزود: این دانش آموزان توسط گروه‌های جهادی شناسایی و با اولویت مناطق کم برخوردار هدف گذاری شده است. پورنورعلی تصریح کرد: این بسته‌ها که شامل کیف، دفتر، خودکار و سایر ملزومات دانش آموزی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha