دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمود کارگر

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: توجه به مسائل علمی و افزایش خودباوری لازمه مدرسه پویا و با نشاط است و این مهم در گذر از توجه جدی به امر پرورش می گذرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه شورای فرهنگ عمومی خارگ امروز با دستور جلسه راهکارهای فرهنگی و پرورشی در مدارس برگزار شد.

حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ در این جلسه ضمن تقدیر از برگزار کنندگان مراسمات دهه آخر صفر و پیاده جاماندگان اربعین، هیات امناء و خادمان موکب عزیز زهرا(ع)، سه شنبه‌های مهدوی و پشتیبانی صنعت از برنامه‌های فرهنگی، اظهار داشت: تقویت و باور به مبانی پرورشی در آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی فرهنگی توسط کارگروهی متشکل از معلمان پرورشی و مبلغان توسط معاونت پرورشی انجام گیرد.

امام جمعه خارگ ابراز کرد: یادواره‌های شهدای دانش آموز، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، برگزاری انواع مسابقات با زمان بندی منظم برگزار شود.

حجت الاسلام کارگر اظهار کرد: ظرفیت طرح امین و شهید بهنام محمدی و فعال شدن حلقه‌های صالحین توسط پایگاه‌های بسیج می‌تواند در تربیت فرهنگی و علمی دانش آموزان مؤثر باشد.

وی بیان کرد: توجه به مسائل علمی و افزایش خودباوری لازمه مدرسه پویا و با نشاط است و این مهم در گذر از توجه جدی به امر پرورش می‌گذرد.

در پایان جلسه شورای فرهنگ عمومی، از دو دانش آموز برتر مدارس جزیره توسط امام جمعه تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha