چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: سخنرانی مقتدرانه و عزتمندانه رییس جمهور در سازمان ملل نشان داد که ایران قوی و مستحکم در دنیا حرف برای گفتن دارد، تحلیل شکست پروژه آمریکایی کردن جهان و استیصال غرب و مستکبرین و اینکه آینده متعلق به کشورهای مستقل و مقتدر است، از نکات مهم سخنان رئیس جمهور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس در آوردگاه جنگ ادراکی دشمن و جهاد تبیین است و در مقابل جریان تحریف، شبکه تبلیغ باید مقابله با انگاره‌های غلط در افکار عمومی نسبت به حقانیت دفاع مقدس و تبیین رابطه منطقی میان دفاع مقدس با دفاع از کشور در عرصه‌های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و نیز الگوسازی از زنان و دختران مدافع دین و وطن در دوران دفاع مقدس و در تقابل با فتنه زن، زندگی، آزادی، از مبانی اصلی جهاد تبیین در این حوزه باشد.

وی با بیان اینکه درباره دفاع مقدس باید یک جهاد تبیین هدفمند صورت پذیرد، تصریح کرد: برنامه‌های خوبی برای هفته دفاع مقدس اجرا شده که باید ادامه دار باشد و در این عرصه از فرمانده سپاه شهرستان و همه فعالان تجلیل می‌کنیم.

امام جمعه جم، با اشاره به حضور پیروزمندانه رئیس جمهور در سازمان ملل، گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفت و در این سفر با دست پر و ده‌ها برگ برنده در زمینه‌های مختلف در نیویورک حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام محمدی، افزود: اعتراف غرب به شکست پروژه منزوی ساختن ایران، عضویت ایران در سازمان همکاری ‌شانگهای، دعوت از ایران برای عضویت در گروه بریکس، پایان یافتن دیپلماسی التماسی، بی‌اثرشدن تحریم بر صنعت پتروشیمی ایران، لغو انتصاب ۸ بازرس آژانس در ایران، دستاوردهای بی‌سابقه در حوزه هسته‌ای و شکست پروژه اغتشاشات و ناامن‌سازی ایران از جمله این موارد است.

وی افزود: سخنرانی مقتدرانه و عزتمندانه رییس جمهور در سازمان ملل نشان داد که ایران قوی و مستحکم در دنیا حرف برای گفتن دارد، تحلیل شکست پروژه آمریکایی کردن جهان و استیصال غرب و مستکبرین و اینکه آینده متعلق به کشورهای مستقل و مقتدر است، از نکات مهم سخنان رئیس جمهور بود.

امام جمعه جم بیان کرد: استفاده از نمادهای هویتی ملت مثل قرآن و تصویر سردار شهید سلیمانی نشان از هوشیاری و مدبر بودن است، بلند کردن قرآن علاوه بر اینکه شرعا دفاع از مقدسات است و وظیفه حکومت اسلامی می‌باشد، اما با همین کار ایران مقتدر ۵۰ کشور اسلامی و ۲ میلیارد نفر از جمعیت دنیا را با خودش همراه کرد.

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: تَن دادن آمریکایی‌ها به توافق‌نامه تبادل زندانیان و آزادسازی منابع ارزی که آشکارا خشم جریان‌های ضدانقلاب و برانداز را در پی داشت و پذیرش ادامه مذاکرات رفع تحریم‌ها، نشان از همین اقتدار ایران اسلامی و از نتایج دیپلماسی عزتمندانه است.

وی خاطرنشان کرد: استیصال رژیم اشغالگر قدس در منطقه غرب آسیا به نقطه اوج خود رسیده و تجمیع توان اعضای جبهه مقاومت و هم‌افزایی مطلق آن‌ها در مهار رژیم صهیونیستی و مواجهه با آن نیز جایی برای تنفس تل آویو باقی نگذاشته است.

امام جمعه جم، به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: مدارس و آموزش و پرورش مهمترین نقطه مورد هدف در جنگ جهانی ترکیبی امروز است، در این فتنه‌ها مواظب جوانان و نوجوانان باشید چرا که بیشترین بستر تهاجم فضای مجازی بود و لذا مدیریت این فضا امری حیاتی است.

وی با تبریک ولادت پیامبر مکرم اسلام، یادآور شد: وحدت امت اسلام یک امر حیاتی و اقتدار آور به‌ویژه در شرایط امروز است و هر کسی از هر طیفی باعث اخلال در وحدت اقوام شود در زمین دشمن بازی می‌کند، هفته وحدت فرصت تبیین دکترین انقلاب اسلامی است که از آغاز انقلاب وحدت را اصل و غیر از ایران در دنیای اسلام دنبال اتحاد امت بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha