یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
.

حوزه/ استاندار البرز گفت: بر این باور هستیم که تلاش برای ارتقا و بهبود شرایط تعلیم‌وتربیت در استان، کیفیت، امید، نشاط و انگیزه تحصیل را برای دانش‌آموزان افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، مجتبی عبداللهی امروز در آیین آغاز سال تحصیلی و نواختن زنگ مهر که در هنرستان حضرت زهرا (س) با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول و آغاز سال تحصیلی به‌تمامی دانش‌آموزان و خانواده‌ها و معلمان، اظهار داشت: امیدواریم سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای مجموعه آموزش‌وپرورش استان را داشته باشیم.

وی ادامه داد: تابستانی که گذشت، مدارس تعطیل نبود، چرا که اقدامات و برنامه‌های بسیاری برای استقبال از مهر در دستور کار قرار گرفت.

عبداللهی گفت: با ابلاغ طرح‌های ویژه‌ای، نوسازی مدارس در دستور کار شهرداری‌ها قرار گرفت و همچنین ایجاد فضاهای ورزشی همچون چمن مصنوعی با جدیت دنبال شد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نهضت مدرسه‌سازی در استان با سرعت مضاعفی پیش رفت و تعداد زیادی مدرسه جدید برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ مهیای پذیرایی از دانش‌آموزان شدند.

استاندار البرز اظهار کرد: این نهضت با هدف ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان تا پایان دولت سیزدهم ادامه دارد و درصدد هستیم طی تعامل دولت و خیرین این رقم را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان کشور عزیزمان هستند، بنابراین باید هر کس به سهم خود برای ارتقا زیرساخت‌ها و بستر لازم تعلیم‌وتربیت اقدام کند.

عبداللهی گفت: امید است با اقداماتی که تاکنون شکل‌گرفته و همتی که برای تقویت سرانه‌ها و زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی استان معطوف شده، دانش‌آموزان و معلمان با شور و نشاط بیشتر در مدارس حضور یابند و شاهد موفقیت‌های آنها باشیم.

وی اظهار کرد: بر این باور هستیم که تلاش برای ارتقا و بهبود شرایط تعلیم‌وتربیت در استان، کیفیت، امید، نشاط و انگیزه تحصیل را برای دانش‌آموزان افزایش می‌دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha