شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرمانده ناحیه بقیه الله

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله (عج) شیراز از برگزاری یک هزار و ۲۱۰ برنامه در سطح شهر شیراز به‌همت این ناحیه از سپاه خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۳۰ برنامه شاخص و ۹۸۰ برنامه عمومی در محدود جغرافیایی استحفاظی بقیةالله (عج) شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، احمد جعفری ظهر امروز در نشست رسانه ای با خبرنگاران که در ناحیه مقاومت سپاه بقیة الله برگزار شد، هفته دفاع مقدس را یادآور تمامی رشادت‌های دلیر مردان سپاه اسلام برشمرد و اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید از این گنجینه بی پایان استفاده کنیم و به درستی خودمان از به نسل‌های آینده این حقایق را انتقال دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله (عج) شیراز اعلام کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار «ما متحدیم» از ۳۰ شهریور ماه با محوریت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت آغاز شده است.

وی از برگزاری یک هزار و ۲۱۰ برنامه در سطح شهر شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۳۰ برنامه شاخص و ۹۸۰ برنامه عمومی در محدود جغرافیایی استحفاظی بقیةالله (عج) شیراز برگزار می‌شود و بسیجیان این ناحیه به نمایندگی از بسیجیان در مراسم رژه سراسری ۳۱ شهریورماه حضور پیدا کردند.

جعفری، راهبرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد امیدآفرینی عنوان کرد و گفت: در صدر برنامه‌های این هفته یادواره‌های شهدا و آبروی محله، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه ها، نشست‌های بصیرتی و روشنگری در سطح پایگاه‌های مقاومت به عنوان برنامه شاخص ارائه می‌شود.

وی از راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال‌زایی خبر داد و تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ۲ کارگاه اشتغال‌زایی خیاطی با اشتغال مستقیم ۱۴ نفر افتتاح می‌شود و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با ارائه محصولات این کارگاه‌ها برپا خواهد شد همچنین ۶ منزل محرومان که طی سال گذشته مرمت آن آغاز شده است به بهره برداری خواهد رسید و ۱۲ منزل دیگر آغاز به کار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله(عج) شیراز بیان کرد: نمایشگاه‌های دفاع مقدس، مسابقات قرآن و عترت، مسابقات ورزشی، رویدادهای علمی و رباتیک، مسابقه کتابخوانی و فرهنگی در بستر فضای مجازی و حقیقی از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس این ناحیه است.

وی تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید مدارس را مورد توجه قرار داد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته‌ معیشتی و تحصیلی در بین افراد نیازمند و دانش آموزان توزیع خواهد شد. همچنین زنگ دفاع امروز در سطح مدارس محدوده ناحیه بقیةالله (عج) شیراز نواخته شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha