یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ همایش بزرگ هیئت خادم الشهداء قم

حوزه/ مسئول هیئت خادم الشهداء قم با بیان این که جانبازان و ایثارگران خادمان شهداء هستند، گفت: اگرچه ابتدای کار از این که در دوران دفاع مقدس به شهادت نرسیدم ناراحت بودم اما امروز احساس رضایت دارم چراکه می‌بینیم اگر جانبازان و رزمندگان به جا مانده از ۸ سال دفاع مقدس نبودند، پیام رسانان شهدا هم نبودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، یدالله حسینی از رزمندگان و جانبازان ۸سال دفاع مقدس، در همایش بزرگ هیأت خادم الشهداء قم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، اظهار کرد: بعد از عملیات بدر که مجروح شده بودم از خدا خواستم که اگر قرار به این است که بعد از جنگ کاری از دست ما بر نیاید، حاضرم شهید شوم، ولی این اتفاق رقم نخورد.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه پس از جنگ احساس ناراحتی داشتم که چرا من شهید نشدم، مطرح کرد: این احساس پشیمانی در اکثر جانبازان و ایثارگران وجود دارد ولی امروز احساس رضایت دارم چراکه می‌بینیم اگر ما بعنوان بازماندگان و رزمندگان ۸سال دفاع مقدس نبودیم، پیام رسانان شهدا نبودند.

یدالله حسینی با بیان اینکه هر کسی که در این جامعه نفس می‌کشد، مدیون شهدا است، عنوان کرد: امروز تخریب‌هایی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد، صحنه‌هایی از دست و پا زدن و لحظه شهادت شهدا را به یاد ما می‌آورد.

مسئول هیئت خادم الشهداء قم اضافه کرد: هستند همچنان افرادی که پس از گذشت ۳۰ الی ۴۰ سال از جنگ هنوز شب‌ها تا صبح به دلیل درد زیاد نمی‌توانند بخوابند و اذیت می‌شوند و ما مدیون این افراد هستیم.

یدالله حسینی افزود: ما به شهدا و جانبازان و ایثارگران مدیون هستیم و باید در راه آرمان های والای این بزرگمردان بیش از پیش تلاش کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha