سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ جشن بزرگ دانش آموزی آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دانش آموزان مهمترین سرمایه کشور هستند و در تعیین سرنوشت کشور نقش به سزایی  دارند و یکی از عوامل موفقیت و پیشرفت یک کشور حضور فعال دانش آموزان آن کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در اجتماع دانش آموزان شهر سهند گفت: ما ایرانیان باید در برابر شهیدان و رزمندگان، متواضعانه سر تعظیم فرود آورده و از تلاش آنان قدردانی کنیم و بگوییم که اگر امروز ایران، مقتدر است و به سوی پیشرفت و سعادت و توسعه گام برمی دارد مدیون فداکاری ها ی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: دانش آموزان مهمترین سرمایه کشورند و در تعیین سرنوشت کشور نقش به سزایی دارند و یکی از عوامل موفقیت و پیشرفت یک کشور حضور فعال دانش آموزان آن کشور است.

امام جمعه تبریز گفت: امروز روز به امامت رسیدن دوازدهمین جانشین رسول خدا حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه می باشد، روزی که خداوند متعال زمینه را فراهم بداند، به آن حضرت اجازه ظهور خواهد داد و آن حضرت حکومتی جهانی بر پایه معارف قرآن کریم و عدالت ایجاد خواهد کرد و با ظلم و ستم ها به مبارزه بر خواهد خواست.

وی ادامه داد: دانش آموز مهدوی کسی است که در فکر فرهنگ مهدویت و گسترش آن است. یعنی علاوه بر آن که خودش به یاد امام زمانش است، دیگران را هم با یاد و نام امام زمان(عج) آشنا و زمینه را برای آشنایی دانش آموزان با امام مهدی(عج) را فراهم می سازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha