سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
شهدای رسانه

حوزه/ در هماش روایت فتح قله در بوشهر، از خانواده‌های شهدای رسانه در دوران ۸ سال دفاع مقدس با اهداء لوحی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محسن رضایی نژاد مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر امروز در همایش روایت فتح قله در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: اصحاب رسانه از مهم ترین قشر در جامعه در راستای اجرایی نمودن جهاد تبیین و امید آفرینی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به بخشی از برنامه‌هایی که توسط سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در این استان اجرایی می‌شوند تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه استان بوشهر سالانه برنامه‌هایی همچون جشنواره رسانه‌ای ابوذر، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت و همچنین رویداد جام رسانه‌ای امید را برگزار می‌کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در ادامه با اشاره به رویداد جام رسانه‌ای امید اظهار کرد: این رویداد همچون رزمایشی است که اصحاب رسانه را گرد هم می‌آورد و در مدت ۲۴ ساعت آنها به‌طور جهادی و بدون خواب به تولید محتوای انقلابی و تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازند.

در پایان این همایش از خانواده‌های شهدای رسانه در دوران ۸ سال دفاع مقدس با اهداء لوحی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha