شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1109545
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
اخبار کوتاه

حوزه/ مدارس علمیه خواهران استان فارس در اقدام به برگزاری برنامه هایی فرهنگی، جهادی، تبلیغی و آموزشی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، همزمان با هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی سیاسی در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان سپیدان با سخنرانی خانم بهروز مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) برگزار شد.

در این نشست خانم بهروز به بیان نقش و وظایف زنان در طول ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و همچنین تعدادی از بانوان نامدار آن دوران را معرفی کرد.

وی در ادامه نیز اشاره ای به نقش و وظایف بانوان در شرایط فعلی جامعه و جنگ ترکیبی داشته و مهمترین وظیفه بانوان را در این عرصه بصیرت افزایی عنوان کرد.

______________________________

اردوی یک روزه حلقات صالحین

اختتامیه طرح تابستانه همراه با اجرای مسابقات ورزشی، مسابقه اطلاعات عمومی ومذهبی، اهداء جوایز به مربیان ومتربیان حلقات صالحین و اقامه نماز جماعت توسط طلاب بسیجی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) شهرستان سپیدان برگزار شد.

______________________________

مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام و سفره صلوات به مبلغان مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها شهرستان استهبان برگزار شد.

_________________

راه اندازی پویش مهر همدلی در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در تهیه نوشت افزار به همت گروه جهادی مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها شهرستان قرآنی استهبان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید.

با اجرای این طرح ۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند روستایی قرار گرفت.

_______________________________

کارگاه تخصصی جهاد تبیین جهت آگاهی بخشی طلاب در حوزه علمیه الزهرا سلام الله علیها برگزارشد.

دراین کارگاه خانم دلدار ابعاد جهاد تبیین را مورد بررسی و کلیپ های مرتبط با موضوع مورد بحث را ارائه داد.

_______________________________

آغاز فعالیت مبلغان طرح امین در مدارس شهرستان استهبان همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و همکاری در اجرای برنامه‌های بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس

_______________________________

مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مدرسه علمیه نورالثقلین میانشهر با حضور موسس مدرسه آیت الله احمد بهشتی نماینده مجلس خبرگان خبری در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

آیت الله بهشتی در جمع خواهران طلبه با بیان اینکه انسان دارای دو عقل عملی و نظری است اظهار کرد: ارزش انسان به عقل و علمش است که هر کدام تعاریفی مختص به خود را دارد.

وی افزود: مقام و منزلت انسان با علم و دانش بالا رفته و فرشتگان برای طالبان علم پر و بال می گسترانند.

آیت الله بهشتی با تاکید بر اینکه طلاب قدر علم و دانش را بدانند اضافه کرد: طلاب خواهر از علم اساتید حداکثر استفاده و بهره را برده و تمام تلاش و کوشش را در کسب علم و دانش بکار بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha