یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دوران دفاع مقدس نماد ایستادگی، مقاومت و شجاعتی است که به دست رزمندگان غیور انقلاب اسلامی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همایش تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی با حضور مدیران و کارمندان نمونه بسیجی امروز در سالن اجتماعات اداره بنادر و کشتیرانی بوشهر برگزار شد.

سرتیپ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، با اشاره به نقش بانوان در دوران ۸ سال دفاع مقدس، اظهار داشت: تمامی اقشار مختلف مردم به‌خصوص بانوان در مجهز کردن رزمندگان در جهت دفاع از میهن اسلامی نقش بسیار به‌سزایی را دارا می‌باشند.

سردار رزمجو افزود: دوران دفاع مقدس نماد ایستادگی، مقاومت و شجاعتی است که به دست رزمندگان غیور انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه مردمان ولایت مدار بوشهر حماسه‌های بسیاری را در کشور آفریدند، تصریح کرد: استان بوشهر با جای دادن دلاور مردان قهرمانی در دل خود تا به حال حماسه‌های بسیار افتخارآمیزی را به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به ویژگی‌های کارمندان بسیجی و جهادی، اظهار کرد: شایسته است مدیران و کارمندان از ویژگی‌های نشأت گرفته از عاشورای حسینی بتوانند به بهترین شکل در راستای ایجاد رضایت مردم به‌طور جهادی خدمت رسانی کنند.

وی تقوا مداری و اجرای دستورات خدا در زندگی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: جامعه و کشوری که با استفاده از تقوا مداری و اجرای دستورات خداوند متعال راه خود را پیش ببرد، آن کشور در مقابل دشمنان شکست ناپذیر خواهد بود.

رزمجو تصریح کرد: قانونمندی در حاکمیت ادارات و حفظ ملاحظات در ارتباطات یک امر ضروری در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه محسوب می‌شود.

وی انتقال امید به جامعه را از طریق کارمندان امری مهم خواند و یادآور شد: دانش اداری، عقل و خرد از اصول اصلی کارمندان در محیط اداره محسوب می‌شود.

سرهنگ اسکندری مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز با اشاره به هدف از برگزاری این همایش، گفت: پیوند معنوی، کاری و اخلاقی بین مجاهدان اسلام و کسانی که در حوزه خدمت رسانی در ادارات مشغول کار هستند از مهمترین اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

وی افزود: در حاشیه این همایش از بسیجیان کارمندی که به طور جهادی و بدون هیچ چشم داشتی به مناطق محروم رفته و خدمات مفیدی را در آنجا ارائه دادند، تقدیر به عمل می‌آید.

در ادامه این همایش احمد محمدی زاده استاندار بوشهر نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸۸ شهید کارمند استان بوشهر، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی بزرگ برای تقدیر و تجلیل از خانواده‌های شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت محسوب می‌شود.

محمدی زاده با اشاره به اینکه دوران ۸ سال دفاع مقدس دو قطب جهان از صدام در جهت فروپاشی انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کردند، خاطرنشان کرد: کشورهای شرق و غرب دنیا با حمایت‌های بی‌سابقه خود از رژیم بعث عراق و تجهیز کردن آن با به روزترین جنگ افزارهای نظامی می‌خواستند انقلاب اسلامی را در چند روز از بین ببرند، اما در مقابل با مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و رهنمودهای امام راحل، تمامی نقش‌های دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شد.

وی تصریح کرد: شایسته است در حال حاضر همانند دوران دفاع مقدس با الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) و شهدا بتوانیم از موانعی که دشمنان انقلاب اسلامی بر سر راه کشور قرار می‌دهند عبور کرده و فشار اقتصادی آنان را نیز با کار جهادی خنثی کنیم.

در پایان این همایش از مدیران و کارمندان نمونه‌ بسیجی استان بوشهر با اهداء لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha