یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/دیدارنماینده ولی فقیه ، استاندار و اعضای کنگره 8 هزار شهید استان همدان با ایت الله العظمی نوری همدانی

حوزه / حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه به همدانی بودن خود افتخار می‌کنم و دیدار با مردم همدان باعث سعادت من است، گفتند: وظیفه اصلی مسئولان مبارزه با فقر، ظلم، فساد و رشد و تقویت بنیه‌های فرهنگی مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در همدان، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و اعضای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با تأکید بر اینکه امروز مسئولان کشور مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، گفتند: وظیفه اصلی مسئولان مبارزه با فقر، ظلم، فساد و رشد و تقویت بنیه‌های فرهنگی مردم است.

ایشان با بیان اینکه مسئولیت اجرایی در دنیا کار دشواری است که با آسایش و راحتی و آرامش هم خوانی ندارد، افزودند: مسئولان کشور بدانند در راه رسیدگی به مسائل و مشکلات کشور دشواری‌های زیادی را باید تحمل کنند.

معظم له، با تأکید بر اینکه به همدانی بودن خود افتخار می‌کنم و دیدار با مردم همدان باعث سعادت من است، خاطرنشان کردند: امیدوارم شرایط کاری فراهم شود و بتوانم در خدمت هم استانی‌ها باشم.

آیت الله العظمی نوری همدانی، مردم همدان را مردمی مجاهد و مقاوم عنوان کردند و گفتند: مردم همدان از ابتدای انقلاب پای آرمان انقلاب ایستادگی کردند و برای نظام اسلامی جان فشانی‌های زیادی کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار کردند: در دوره دفاع مقدس مردم همدان قدم‌های خوب و مؤثری در جبهه‌های جهاد برداشتند و با تقدیم ۸ هزار شهید حضور پر رنگی در دوران جنگ تحمیلی داشتند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha